نیوز سیتی!
14 اردیبهشت 1402 - 10:18

اعزام ۳۰۰ زائر به مناطق عملیاتی غرب کشور

ساری- مسئول سازمان اردویی راهیان نور سپاه کربلا گفت: بیش از ۳۰۰ زائر همزمان با سالروز عملیات بازی دراز به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب اعزام می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد عباسپور صبح پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بیش از ۳۰۰ زائر برادر و خواهر از ۵ شهرستان استان مازندران همزمان با سالروز عملیات بازی دراز به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه کاروان‌های اردویی راهیان نور غرب و شمال غرب کشور از ۱۳ اردیبهشت اعزام شدند، ادامه داد: این اعزام‌ها تا شهریورماه ادامه خواهد داشت.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلا با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی و معنوی متنوعی برای این ایام تدارک دیده شده است تا زائرین حداکثر استفاده از این سفر را ببرند، تصریح کرد: بازدید از باغ موزه دفاع مقدس همدان، بازدید از یادمان عملیات مرصاد، بازدید از یادمان شهید شیرودی، بازدید از حرم احمد ابن اسحاق، و حضور در یادمان بازی دراز از جمله برنامه‌های زائرین در این اعزام‌ها هست.

وی به حضور و درخشش شهدا و قهرمانان مازندرانی در مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور، گفت: شهید کشوری، شیرودی، شهید افتخاریان و خلعتبری از جمله قهرمانان مازندرانی هستند که در این مناطق به شهادت رسیدند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1187714

مهمترین اخبار ایران و جهان: