نیوز سیتی!
14 اردیبهشت 1402 - 14:06

ابهامات قضایی درخصوص اجرای طرح گردشگری آشوراده برطرف شد

گرگان- استاندار گلستان گفت: با حمایت‌های ویژه دستگاه قضائی و همراهی سازمان بازرسی بسیاری از مباحث قضائی طرح گردشگری آشوراده رفع ابهام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه ظهر پنج شنبه در جلسه شورای اداری استان اظهارکرد: طرح برخی مباحث از سوی افرادی که فهم و برداشت نادرست از قانون دارند، سبب شده تا چالش‌های بزرگی در اجرای طرح گردشگری آشوراده ایجاد شود.

استاندار گلستان گفت: طرح مباحثی غیرقانونی و شبهه افکنی در مسیر اجرای طرح گردشگری آشوراده سبب شده تا انرژی زیادی از مسئولان و مدیران اجرایی گرفته شود؛ فرصت و انرژی که باید برای چالش دیگر استان هزینه و صرف شود، برای رفع یک ابهام نادرست به کار گرفته شد.

وی بیان کرد: برای اجرای نهایی طرح گردشگری آشوراده در حوزه سازمان بازرسی، دغدغه‌های مطرح شده بود که خوشبختانه با هماهنگی و همراهی قابل تقدیر سازمان بازرسی کل کشور و مسئولان بازرسی استان این موارد برطرف شده است.

زنگانه گفت: با وجود آنکه موضوع شب ماندگاری گردشگران از طرح بوم گردی ۲۲ آشوراده برداشته شده اما این مقوله در قالب توسعه و ایجاد واحدهای بوم گردی توسط بومیان پیش بینی شده است که این امر کمک بسزایی در توسعه گردشگری آشوراده خواهد داشت.

استاندار گلستان گفت: با همکاری دستگاه قضائی مقدمات تغییر کاربری اسکله موجود در بندرترکمن به اسکله گردشگری محقق شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1188058

مهمترین اخبار ایران و جهان: