نیوز سیتی!
25 فروردین 1402 - 11:48

حمایت علنی و روشن از مظلومان و ستمدیدگان فلسطین

سمنان- نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان، نماینده ولی فقیه و استاندار سمنان در پیام مشترکی روز قدس را گرامی داشته و بر حمایت روشن از مظلومان فلسطین تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان و سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در پیامی روز قدس را گرامی داشتند. متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَیٰ بِعَبْدِهِ لَیْلًا مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَی الْمَسْجِدِ الْأَقْصَی الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا ۚ إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ الْبَصِیرُ (سوره اسرا، آیه ۱)

روز جهانی قدس میراثی ماندگار از امام خوبی‌ها، پیر جماران، حضرت امام خمینی (ره) و روز برائت از رژیم غاصب، کودک کش و شرور اسرائیل و روز جوشش و خروش ملت‌های آزاده و انسان‌های بیدار و جلوه‌ای از اتحاد و همدلی ملت‌های مسلمان در همراهی و حمایت از مظلومان فلسطینی است.

بی تردید این روز، روز هراس و وحشت آنانی است که با سرسپردگی تمام و تکیه بر حمایت استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهان خوار و در زیر سایه غمبار سکوت سازمان‌های بین‌المللی و مدافعان دروغین حقوق بشر همچنان بر طبل جنایات خود علیه ملت ستمدیده و رنج کشیده و بی دفاع فلسطین می‌کوبند و راه و رسم نگین خود در قتل و غارت و اشغالگری و کودک کشی را ادامه می‌دهد.

حضور آگاهانه و گسترده مردم خداجو، مؤمن و ولایتمدار استان سمنان در راهپیمایی روز جمعه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۲، حمایت علنی و روشن از مظلومین و ستمدیدگان فلسطینی و انزجار از توطئه‌ها و ترفندهای رژیم صهیونیستی و محکومیت ددمنشی‌ها و وحشی گری‌های این رژیم غاصب، علیه مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین است.

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه روزه داران عزیز، از مردم آگاه، متدین و انقلابی استان سمنان دعوت می‌شود همگام با خیل عظیم امت اسلامی در سراسر دنیا و بویژه ایران اسلامی و به منظور میثاق مجدد با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، شهیدان گرانقدر و امام شهیدان و لبیک به ندای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و در حمایت از حقوق از دست رفته ملت فلسطین، امسال نیز بار دیگر در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس به صحنه آمده و با حضور باشکوه و درخشان خود ضمن به نمایش گذاشتن جلوه‌های ناب همدلی، اتحاد و انسجام امت اسلامی، برگی زرین از شکوه همدلی و آزادی خواهی امت اسلام را در کارنامه سراسر افتخار خود به ثبت رسانند.

از خداوند منّان ظهور حضرت، ولی عصر (عج) و آزادی قدس شریف و سربلندی و اقتدار بیش از پیش جهان اسلام را در سایه سار وحدت، همدلی و انسجام، تمنّا داریم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1147058

مهمترین اخبار ایران و جهان: