نیوز سیتی!
19 فروردین 1402 - 11:25

تراکتور 1402 ترمز ندارد/ برد سرخ‌ها‌ و خوشحالی سرخابی‌ها

مثلث مدعیان قهرمانی با برد تراکتور دوبار پدید آمد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در آخرین بازی هفته بیست و پنجم لیگ برتر که به نوعی حساس‌ترین بازی هم بود، تیم تراکتور با یک گل برابر سپاهان صدرنشین به برتری رسید.

با این برد تیم تراکتور به رده پنجم خود بازگشت و امیدوار است در هفته‌های باقیمانده از گل‌گهر هم پیشی گرفته و به رتبه چهارم رسد.

سپاهانی‌ها هم هر چند صدر جدول را حفظ کردند، اما تیم های استقلال و پرسپولیس به یک قدمی زردپوشان رسیده و اوج حساسیت در صدر جدول پدید آمد.

سنگ تمام هواداران تراکتور برای سپاهانی‌ها

هواداران تیم سپاهان اصفهان روز بازی تراکتور با سپاهان با استقبال گرم هواداران تراکتور وارد تبریز شده و در کانون هواداران باشگاه تراکتور از آنها پذیرایی گردید.

استقبال هواداران تراکتور در نوع خود جلوه‌ای مهم از بازی جوانمردانه و توجه به اشتراکات هواداران دو تیم در کنار جنبه‌‌های رقابتی یک مسابقه ورزشی است و این رویکرد می‌تواند مظهری از اتحاد ملی محسوب شود.

تبریز به رنگ سرخ درآمد

درب‌های ورزشگاه 5 ساعت مانده به شروع بازی گشوده شده و در همان ساعت اول نزدیک به 5 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور یافتند.

از اکثر شهرهای استان آذربایجان‌شرقی و استان‌های همجوار هواداران تیم تراکتور به تبریز سفر کرده‌ بودند.

شرکت اتوبوسرانی تبریز هم برای هواداران تیم تراکتور سرویس‌دهی رایگان در نظر گرفته بود..

ظرفیت ورزشگاه تکمیل شد/ به ورزشگاه نیایید

حضور تماشاگران تراکتور در ورزشگاه لحظه به لحظه سرعت می‌گرفت و یک ساعت مانده به شروع بازی ظرفیت طبقه اول تکمیل شد.

باشگاه تراکتور پیش از آغاز بازی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به اطلاع هواداران پرشور تیم تراکتور می‌رساند با توجه به تکمیل شدن ظرفیت ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز، تقاضا می‌شود از مراجعه به ورزشگاه خودداری نموده و از طریق تلویزیون بازی مقابل سپاهان را تماشا کنند.

مهمانان ویژه

حساسیت بازی تراکتور با سپاهان پای مهمانان ویژه‌ای را به جایگاه این ورزشگاه باز کرده بود. از قلعه نویی سرمربی تیم ملی تا خرم استاندار آذربایجان‌شرقی. زنوزی مالک باشگاه تراکتور هم در ورزشگاه شاهد پیروزی تیمش بود.

بازگشت آلوز و نیمکت نشینی آقای گل

مهمترین نکته ترکیب تیم تراکتور، بازگشت ریکاردو آلوز بعد از یک بازی محرومیت به دلیل جریمه انضباطی، بود. محمد عباس‌زاده آقای گل لیگ برتر هم با وجود نمایش خوبش در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان، روی نیمکت تیم تراکتور قرار گرفت.

تساوی در نیمه نخست

بازی با برتری تراکتور آغاز شد اما رفته رفته سپاهان از فشار تماشاگران تیم تراکتور خارج و به بازی مسلط و موقعیت‌هایی را برای گلزنی خلق کرد که مهمترین آن اشتباه اخباری بود که مهاجم تیم سپاهان نتوانست توپ را کنترل و دروازه خالی تراکتور را باز کند.

نیمه مربیان را خمز برد

نیمه مربیان بازی را خمز از همتای خارجی تیم سپاهان برد. تراکتور رفته رفته بهتر ظاهر شده و گل اول را از نقطه پنالتی به ثمر رساند و موقعیت‌هایی دیگری برای گل دوم هم داشت که می‌توان به توپی اشاره کرد که گوستاوا به تیر دروازه سپاهان کوبید.

تلاش سپاهانی‌ها برای فرار از شکست در دقایق باقیمانده ثمری نداشته و در نهایت تیم تراکتور موفق شد سپاهان را با شکست بدرقه کند.

حماسه تماشاگران تراکتور

حضور 75 هزار تماشاگر آمار عجیبی بود، زیرا تراکتور این فصل از مدعیان قهرمانی جا مانده ضمن اینکه دو بازی آخر خانگی خود را برابر پرسپولیس و مس رفسنجان مغلوب شده بود.

تماشاگران تراکتور روز گذشته نشان دادند همچنان پرشورترین تماشاگران لیگ برتر بوده و همیشه حامی تیم خود هستند.

تراکتور 1402 ترمز بریده است

پیروزی 5 بر 1 در مسجد سلیمان برابر نفت و برد مقابل سپاهان و کسب هر 6 امتیاز ممکن توسط تیم تراکتور شروع عالی این تیم در سال 1402 بود.

سرخپوشان به دنبال ادامه همین روند تا پایان لیگ هستند تا در جدول رده بندی رتبه خود را ارتقا و برای فصل بعد مهیا شوند.

انتهای پیام/60017

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1135058

مهمترین اخبار ایران و جهان: