نیوز سیتی!
01 اردیبهشت 1402 - 17:00

آنچه در ماه رمضان کسب کردیم، آغازی برای معنویت بعد از ماه مبارک است

امام جمعه ارومیه بر استمرار قرائت قرآن در بعد ماه رمضان تاکید کرد و گفت: آنچه در ماه رمضان کسب کردیم، آغازی برای معنویت بعد از ماه مبارک است و باید سعی کنیم بعد رمضان نیز این انس و الفت با قرآن کریم را ادامه دهیم و حداقل روزانه 50 آیه قرآن کریم قرائت کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در آیین اختتامیه جمع خوانی قرآن کریم که در مصلی بزرک امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد، ضمن تقدیر از دستندرکاران این محفل معنوی اظهار داشت: ثواب ختم قرآن کریم بصورت جمعی بیشتر از ختم آن بصورت فردی است.

وی با اشاره به آیه « وَمَنْ یُعَظِّمْ شَعَائِرَ اللَّهِ فَإِنَّهَا مِنْ تَقْوَى الْقُلُوبِ» ادامه داد: ختم قرآن کریم از نشانه های تقوا در انسان است و ایمان مومنان را افزایش می دهد.

امام جمعه ارومیه بر استمرار قرائت قرآن در بعد ماه رمضان تاکید  کرد و گفت: آنچه در ماه رمضان کسب کردیم، آغازی برای معنویت بعد از ماه مبارک است و  باید سعی کنیم بعد رمضان نیز این انس و الفت با قرآن کریم را ادامه دهیم و حداقل روزانه 50 آیه قرآن کریم قرائت کنیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اظهار داشت: مومنان باید شاکر درکاه الهی باشند که توفیق درک ماه رمضان را به ما عطا نمود و در روز قیامت خواهیم دانست که تمام شده ماه مبارک رمضان که است ، مصیبت است و باید مومن از تمام شدن این ماه، که ماه میهمانی خداوند است ناراحت باشد.

وی ادامه داد: مومنین یک ماه عبادت کرده اند و روز عید فطر روز اخذ جوایز است لذا باید این روز را قدر بدانیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1163458

مهمترین اخبار ایران و جهان: