نیوز سیتی!
07 اردیبهشت 1402 - 11:17

برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز با جدیت دنبال می‌شود

کرمانشاه- فرماندار صحنه با بیان اینکه انشعابات غیرمجاز باید جمع آوری شود، گفت: برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز با جدیت دنبال می‌شود.

غلامرضا شهبازی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اولین جلسه کارگروه پیشگیری و مقابله با تصرف و تغییر کاربری اراضی ملی و ساخت و سازهای غیرمجاز شهرستان صحنه با حضور اعضای کارگروه برگزار شد

وی افزود: رصد مناطقی که احتمال ساخت و ساز غیرمجاز در آن وجود دارد و همچنین نظارت مستمر برای مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز و آخرین وضعیت و راهکارهای پیشگیری و مقابله با این معضل حتماً به صورت جدی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

فرماندار صحنه تصریح کرد: دستگاه‌های خدمات رسان نظیر آب، برق و گاز برای واگذاری انشعاب به هر گونه ساخت وساز غیرمجاز استعلام لازم را از مراجع صدور پروانه اخذ کنند.

شهبازی با بیان اینکه اجرای دقیق و به موقع قوانین و مقررات مقابله با ساخت وسازهای غیرمجاز با همدلی و انسجام دستگاه قضا و نیروی انتظامی و همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان مورد انتظار است، بیان کرد: هم افزایی همه دستگاه در خصوص مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز و تغییر کاربری‌های خلاف قانون امری ضروری است و باید بیش از بیش مورد توجه قرار گیرد.

وی تاکید کرد: یکی از راهکارهای اساسی مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز استفاده از نیروهای متعهد، کارآمد و متخصص در بحث نظارت و پیگیری است تا با بهره گیری از معلومات و آگاهی شغلی خود با افراد سودجو در همان ابتدای کار برخورد شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1171514

مهمترین اخبار ایران و جهان: