نیوز سیتی!
29 فروردین 1402 - 12:51

کمک ۸۴۰ میلیون تومانی خیران کمالشهری در جشن گل‌ریزان

کرج- رئیس کمیته امداد البرز کمالشهر گفت: در جشن گلریزان این شهر در مجموع مبلغ ۸۴۰ میلیون تومان توسط خیران به نیازمندان اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید افلاکی با بیان اینکه سنت حسنه کمک به فقرا برگرفته از سیره پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) است گفت: نیکوکاران و خیران کمالشهری با حضور در جشن گل‌ریزان نیازمندان با اهدای ۴۵۶ میلیون تومان وجه نقد، ۳۱۳ سبدکالا و اطعام ۲۰۰ نفر از نیازمندان توسط مرکز نیکوکاری تنهاترین سردار، اعطای سکونت رایگان یکساله به زوج جوان در آپارتمان استیجاری، ۵۰ سبد کالا اهدایی خیرّ کرجی و اهدای سه تخته فرش و ماشین لباسشویی به مددجویان و نیازمندان این شهر شب معنوی و پر برکتی را برای محرومان رقم زدند.

وی با اشاره به اینکه مبلغ ۵۰ میلیون تومان نیز توسط یکی از خیرین به آزادی زندانیان نیازمند اهدا شد افزود: در این مراسم ۴۲ حامی نیکوکار کفالت و حمایت معنوی ۳۰۲ فرزند یتیم و محسنین را برعهده گرفتند.

افلاکی با بیان اینکه محور اصلی استمداد از خیران برآورده کردن نیازهای ضروری خانوارهای دارای وضع اضطرار است، افزود: به همت خیران، مراکز نیکوکاری، شورای شهر، بسیج، شهرداری، دفتر امام جمعه و کمیته امداد کمالشهر بیش از ۸۴۰ میلیون تومان برای کمک به مددجویان و نیازمندان این شهر جمع آوری شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1157358

مهمترین اخبار ایران و جهان: