نیوز سیتی!
24 فروردین 1402 - 16:15

دعوت مسئولین خراسان شمالی از مردم جهت حضور در راهپیمایی روز قدس

بجنورد_ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، نماینده خبرگان رهبری و استاندار خراسان شمالی در بیانیه ای از مردم خواستند در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی، نماینده خبرگان رهبری و استاندار خراسان شمالی در بیانیه‌ای با اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین، از مردم خواستند تا در راهپیمایی روز قدس حضور پیدا کنند.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس روز جهانی است، روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است. امام خمینی (ره)

در این بیاینه آمده است: روز جهانی قدس روز مقابله ملت‌ها با ابرقدرت‌ها است. روزی است که باید به همه قدرت‌ها هشدار دهیم که اسلام دیگر تحت سیطره شما شما نیست. روزی است که اسلام را باید احیا کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: برگزاری مراسم روز جهانی قدس به معنای گسترش فرهنگ مقاومت و حرکت در مسیر آزادی‌خواهان جهان با هدف خنثی کردن توطئه‌های دشمنان به ویژه رژیم صهیونیستی است زنده نگاه داشتن آرمان فلسطین در افکار عمومی منطقه و جهان، زمینه ساز احقاق حقوق فلسطینی‌ها در آینده نه چندان دور خواهد بود.

در این بیانیه تصریح شده است: این‌جانبان با گرامیداشت روز جهانی قدس و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه روزه‌داران در ماه ضیافت الهی، از مردم ولایتمدار خراسان شمالی دعوت می‌نمائیم، با شرکت در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از قدس شریف اعلام نمایند تا بار دیگر جهان در بهت و حیرت این راهپیمایی عظیم بماند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1145558

مهمترین اخبار ایران و جهان: