نیوز سیتی!
17 فروردین 1402 - 21:59

خانه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در اهواز راه اندازی می‌شود

اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: خانه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی توسط آموزش و پرورش استان در اهواز راه اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود حمیدی نژاد بعد از ظهر امروز پنجشنبه ضمن بازدید از روند آماده سازی خانه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی استان خوزستان اظهار کرد: افزایش توانمندی دانش‌آموزان و آگاهی بخشی به آنان در برابر آسیب‌ها اجتماعی از جمله اعتیاد در این طرح پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه برای اولین بار در خوزستان خانه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی توسط آموزش و پرورش استان خوزستان در اهواز راه اندازی می‌شود، تصریح کرد: این مرکز با همکاری و همیاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان در شهر اهواز ساخته شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اینکه طرح یاریگران زندگی مهمترین طرح پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در سطح آموزش و پرورش استان است، گفت: بسترسازی برای نقش آفرینی فعال فرهنگیان، دانش آموزان و اولیای آنان در برنامه‌های فرهنگی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ارتقای آگاهی‌های فردی و اجتماعی ذی‌نفعان مجموعه تعلیم و تربیت استان خوزستان از جمله اهداف کلیدی راه اندازی خانه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در استان خوزستان است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1132158

مهمترین اخبار ایران و جهان: