نیوز سیتی!
15 فروردین 1402 - 18:13

یادواره سرداران و شهدای نکا با محوریت شهید طوسی برگزار می شود

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: یادواره سرداران و شهدای والامقام شهرستان نکا با محوریت سردار شهید طوسی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی عصر سه شنبه در نشست مسئولان یادواره شهدای شهرستان نکا با اظهار اینکه نیازمند احیای نام و یاد شهیدان در جامعه هستیم و معابر و خیابان‌ها به نام شهیدان مزین شود، افزود: وظیفه همه ما این است که از مجلس شهید بهره گیریم.

وی با بیان اینکه یادواره شهیدان و سرداران شهرستان نکا با محوریت سردار شهید طوسی برگزار می‌شود، افزود: در استان نیز یادواره بزرگ شهیدان و سرداران استان برگزار می‌شود.

وی عملیات و تخریب را دو بازوی لشگر عملیاتی ۲۵ کربلا یاد کرد و گفت: برای شهیدان این حوزه باید برنامه‌های مناسبی را برگزار کنیم.

آیت الله لائینی گفت: شهرستان نکا همچنین یک شهیده و شش شهید مدافع حرم تقدیم کرده است و باید برای پاسداشت نام و یاد خاطره شهیدان نیز برنامه ریزی شود.

عبدالرضا بابایی فرماندار نکا با گرامیداشت یاد و خاطره ۴۳۷ شهید والامقام شهرستان نکا یادآور شد: هفدهمین یادواره شهدای شهرستان در ۱۹ فروردین با محوریت سردار طوسی برگزار می‌شود.

وی با عنوان اینکه شهرستان نکا در دوران دفاع مقدس پیشتاز بوده است، افزود: این شهرستان در دفاع از حرم نیز جزو شهرستان‌های شاخص به شمار می‌رود از این رو سالانه یادواره شهدای شهرستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نسبت به سرداران استان و شهید طوسی نتوانستیم حق مطلب را ادا و آن را به خوبی معرفی کنیم، گفت: مراسم یادواره شهید عصر شنبه در مصلی برگزار می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1127714

مهمترین اخبار ایران و جهان: