نیوز سیتی!
11 اردیبهشت 1402 - 12:47

توجه به جامعه کارگری کلید توسعه در کشور است/توسعه لاستیک بارز رونق اقتصادی و اشتغال را تحقق می بخشد

فرماندار دهگلان توجه به جامعه کارگری را کلید اصلی توسعه همه جانبه در کشور نام برد.

 به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حمید معتصمی ظهر امروز در سی و چهارمین جشنواره امتنان از کارگران نخبه، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان کردستان در سنندج اظهار کرد: در دهه اخیر بر کلیدواژه‌هایی از رشد تولید، حمایت از اشتغال و موارد اینچنینی تاکید شده است.

وی افزود: امسال هم با عنوان سال «مهار تورم، رشد تولید» از سوی رهبر معظم انقلاب نام‌گذاری شده که یک کلیدواژه مهم است و قطعا جامعه کارگری نقش مهم و تعیین کننده‌ای در تحقق و عملیاتی شدن این شعار دارد.

فرماندار دهگلان گفت: شرکت بارز به عنوان ظرفیت ارزشمندی برای استان کردستان در سال 1401 رشد تولید را به ثبت رسانده است.

به گفته وی، توجه به جامعه کارگری کلید اصلی توسعه همه جانبه در کشور است و انعقاد قرارداد به صورت مستقیم با جامعه کارگری و حذف شرکت های واسطه باید مورد توجه واحدهای بزرگی همچون بارز قرار گیرد.

معتصمی گفت: با توجه به اینکه یکی از اصلی‌ترین مشکلات در سطح استان بیکاری است، از سرمایه‌گذاران که بخواهند حتی برای ایجاد یک فرصت شغلی هم استقبال می‌کنیم.

وی گردش مالی و گردش حسابی بارز در سطح بانک‌های استان و شهرستان را ضروری خواند و بر توجه هیئت مدیره این شرکت به موضوع لحاظ سختی کار کارگران تاکید کرد.

فرماندار دهگلان توسعه شرکت بارز در استان را بسترساز رونق اشتغال و همچنین اقتصاد استان کردستان دانست و گفت: تعامل هرچه بیشتر با مسئولان استانی و شهرستان از انتظارات ما از این شرکت است.

 

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 1180014

مهمترین اخبار ایران و جهان: