نیوز سیتی!
10 اردیبهشت 1402 - 10:34

پیش اجلاسیه کنگره ۳۴۰۰ شهید اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل- فرماندار شهرستان اردبیل گفت: پیش اجلاسیه کنگره ۳۴۰۰ شهید والامقام در تیر ماه با حضور میهمانان و سخنرانان کشوری در اردبیل برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد اعتماد اعجازی شامگاه شنبه در جلسه ستاد اجرایی شهرستان اردبیل با محوریت کنگره ۳۴۰۰ شهید والامقام اردبیل اظهار کرد: پیش اجلاسیه کنگره ۳۴۰۰ شهید والامقام در تیر ماه با حضور میهمانان و سخنرانان کشوری در اردبیل برگزار می‌شود.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام بیان کرد: کمیته‌های کنگره در شهرستان تشکیل شده که باید به صورت ویژه فعال باشند و اقدامات عملی انجام دهند.

فرماندار شهرستان اردبیل با تشکر و قدردانی از کلیه دست‌اندرکاران در برگزاری و اجرای برنامه‌های کنگره ادامه داد: نیاز است دستگاه‌های اجرایی با برنامه‌ریزی در این راستا به صورت چشمگیر فعال باشند.

اعتماد اعجازی بر نصب المان و یادمان کنگره ۳۴۰۰ شهید والامقام در مناطق مختلف اردبیل تاکید کرد و گفت: باید طراحی و اجرای این یادمان‌ها با کیفیت ویژه انجام شود تا طول تاریخ ماندگار باشد.

وی با بیان اینکه با محوریت کنگره ۳ هزار و ۴۰۰ شهید والامقام ۲۷۴ یادواره شهدای والامقام در شهرستان اردبیل برگزار شده است، گفت: برنامه ریزی شده همچنان برگزاری این برنامه‌ها ادامه داشته باشد و دیدار و تجلیل از خانواده شهدا در اولویت این برنامه باشد.

فرماندار اردبیل تصریح کرد: مقرر شده است مسابقات و برنامه‌های ورزشی هم در شهرستان با محوریت کنگره ۳۴۰۰ شهید والامقام اردبیل برگزار می‌شود و همچنین پروژه‌های محرومیت‌زدایی در شهرستان برای اجرا به بسیج سازندگی معرفی می‌شود تا از این ظرفیت برای محرومیت زدایی در مناطق محروم شهرستان استفاده شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1177358

مهمترین اخبار ایران و جهان: