نیوز سیتی!
10 اردیبهشت 1402 - 23:17

ضعف‌های نظارت بر بازار باید شناسایی و برطرف شود

البرز- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز با بیان اینکه نظارت بر بازار باید مستمر باشد، گفت: ضعف‌های نظارت بر بازار باید شناسایی و برطرف شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد تقی زاده در حاشیه بازدید از گشت‌های نظارتی در شهرستان البرز اظهار کرد: نظارت بر بازار باید مستمر باشد و کالای مورد نیاز شهروندان باید به موقع در دست مردم قرار گیرد و با قیمت‌های مصوب توزیع گردد.

وی افزود: اگر کالاها به موقع در بازار عرضه نگردند موجب کمبود و افزایش قیمت آنها می‌شود و به همین خاطر نباید از نظارت بر انبارها غافل شد، تا صاحبان تولید انبارهای کالا را در بازار عرضه کنند و شاهد کمبود در بازار نباشیم.

حجت الاسلام تقی زاده در پایان خاطرنشان کرد: متولیان نظارت بر بازار باید به صورت محسوس و نامحسوس در بازار حضور داشته باشند و این نظارت‌ها مستمر باشد، تا تخلفات این حوزه از جمله عدم درج قیمت، گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه، احتکار و… به حداقل برسد و ضعف‌های حوزه نظارت نیز باید شناسایی و برطرف شود.

گفتنی است در این بازدید که با حضور نماینده فرمانداری و رئیس اداره صمت، رئیس اداره تعزیرات و بازرسان اداره جهاد کشاورزی و مرکز بهداشت انجام شد، نسبت به برخی صنوف متخلف اعمال قانون صورت گرفت و از صنوفی که ضوابط و مقررات قانونی را رعایت کرده بودند، تقدیر شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1179014

مهمترین اخبار ایران و جهان: