نیوز سیتی!
10 اردیبهشت 1402 - 09:30

افزایش سرانه آموزشی پردیس در سال تحصیلی جدید/۱۱مدرسه اضافه می شود

پردیس- فرماندار پردیس از افزایش ۱۱ مدرسه به ظرفیت آموزشی این شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد چهار مدرسه تا شروع سال تحصیلی جدید تحویل می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن قضاتلو در جمع خبرنگاران لز افزوده شدن ۱۱ مدرسه به پردیس بر اساس اعلام شرکت عمران خبر داد و گفت: در فاز اول مقرر شد تا چهار مدرسه برای شهریور ماه آماده و تحویل شود.

وی گفت: جمعیت پردیس رو به افزایش است و با توجه به افزایش جمعیت مشکلاتی در مقاطع تحصیلی و مدارس داریم و در این راستا مقرر شدکه شرکت عمران برای رفع مشکلات بخشی از مدارس را پیش از آغاز سال تحصیلی جدید به آموزش و پرورش تحویل دهد.

نماینده عالی دولت در پردیس همچنین گفت: برای مدارس تحویلی جدید آموزش و پرورش هم باید آمادگی لازم برای ثبت نام، تأمین نیروی انسانی و معلم را داشته باشد.

وی همچنین از ایمن سازی و فعال شدن مدرسه ابتدایی فردوسی در فاز ۳ برای سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: در پردیس با موضوع کمبود سرانه‌های آموزشی و کمبود مدارس مواجه هستیم، لذا قرار شد، آموزش و پرورش میزان مدارس مورد نیاز را بررسی و اعلام کند تا با هماهنگی شهرداری و شرکت عمران و استفاده از ظرفت خیران نیازهای آموزشی مرتفع شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1177114

مهمترین اخبار ایران و جهان: