نیوز سیتی!
02 اردیبهشت 1402 - 09:28

والدین صاحب فرزند دبستانی یا پیش‌دبستانی چه ساعتی باید سر کار باشند؟

سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی استاندار کرمانشاه گفت: دستگاه‌های اجرایی به شناورسازی حضور یکی از والدین کارمندانی که فرزند دبستانی یا پیش‌دبستانی دارند، مکلف شدند.

علی صفدری، سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی استاندار کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در توضیح جزییات اعلام ساعات کاری ادارات استان، اظهار کرد: طبق مصوبه هیأت وزیران؛ ساعات کاری برای ادارات از اول اردیبهشت‌ماه تا ۱۴ خردادماه از ۷ صبح تا ۱۴ است، البته باید ۴۴ ساعت کار در هفته را داشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه به مصرف سوخت و بحث صرفه‌جویی از ۱۵ خردادماه تا ۱۵ شهریورماه، ساعات کار ادارات از ۶ صبح تا ۱۳ است و در این سه ماه برای رسیدن به ۴۴ ساعت کار در هفته با هماهنگی دستگاه‌های به صورت دورکاری خواهد بود.

سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: ساعات کار اعلام شده به استثنایی دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله بیمارستان‌های، اورژانس، نیروهای نظامی و انتظامی و... است و چارچوب ساعات کاری آن‌ها تغییر نکرده همچون سنوات گذشته است.

وی ادامه داد: بعضی از خانواده، هم پدر و هم مادر در دستگاه دولتی شاغل هستند و از آنجا که ساعات مدارس برای ابتدایی ۸ صبح و برای متوسط ۷ و ۳۰ دقیقه است، خانواده‌هایی که فرزند پیش‌دبستان و دبستانی دارند در بحث ایاب ذهاب فرزندان با مشکل روبه رور هستند که در این راستا طبق مصوبه هیأت وزیران،یکی از والدین با هماهنگی می‌تواند به صورت شناور؛ یک ساعت دیرتر به سر کار آیند و یک ساعت دیرتر هم محل کار را ترک کنند.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1164058

مهمترین اخبار ایران و جهان: