نیوز سیتی!
05 اردیبهشت 1403 - 21:09

معلمان نمونه استان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند

معاون آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری از معرفی معلمان نمونه استان خبر داد.

امین سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد با اشاره به اینکه انتخاب معلمان نمونه در سال تحصیلی 1402-1403 متفاوت از سال قبل بود، اظهار داشت: انتخاب معلمان در دو گروه معلمان و گروه کیفیت بخشی بوده است.

وی با بیان اینکه در گروه معلمان، از هر دوره تحصیلی یک نفر انتخاب شدند، عنوان کرد: در گروه کیفیت‌بخشی نیز، یک نفر مدیر، یک نفر معاون، یک نفر مراقب سلامت، یک نفر مربی پرورشی و یک نفر مشاور انتخاب شدند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری با اشاره اینکه در شیوه‌نامه جدید، معلمانی که بیشترین امتیاز را گرفته بودند از سوی مدرسه به منطقه محل خدمت معرفی شدند که مراحل امتیاز دهی از طرف دانش‌آموزان و کمیته ارزیابی مدرسه در سامانه مای مدیو صورت گرفت، گفت: در مرحله منطقه‌ای، هر معلم معرفی شده می‌بایست به تدریس حضوری می‌پرداخت که نفرات برگزیده علاوه بر امتیازات قبلی در تدریس نیز ارزیابی و به مرحله استانی راه می‌یافتند.

سلیمانی با اشاره به اینکه برگزیدگان معلمان نمونه منطقه‌ای نیز پس از تدریس حضوری به مرحله کشوری راه پیدا می‌کردند، بیان کرد: در گروه کیفیت‌بخشی نیز، ارزیابی افراد در کارگروه منطقه انجام و به استان معرفی شدند که پس از ارزیابی کیفی در هر گروه شغلی در مرحله استانی، برگزیدگان به مرحله کشوری راه یافتند.

وی افزود: در گروه معلمان، سلمان رستمی آموزگار ابتدایی، جعفر عالی‌پور دبیر مقطع متوسطه اول و سیده سارا بخشایش دبیر مقطع متوسطه دوم به عنوان معلمان نمونه امسال استان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند.

سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: در گروه کیفیت‌بخشی، فرخنده رحیمی مدیر آموزشگاه، فاطمه نجفی معاون آموزشگاه، اکرم پیرایش مراقب سلامت، مریم توکلی مربی پرورشی و فرشاد احمدی مشاور، به عنوان برگزیدگان گروه کیفیت‌بخشی استان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند.

انتهای پیام/7540

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1704258

مهمترین اخبار ایران و جهان: