نیوز سیتی!
04 اردیبهشت 1403 - 20:38

فرایند قانونی سد معشوره طی شده‌ است

وزیر کشور با بیان اینکه پروژه‌های مصوب سفر رئیس‌جمهور به لرستان در دستور کار است، تأکید کرد: فرایند قانونی سد معشوره طی شده‌ است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، احمد وحیدی امشب در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: انتخابات دور دوم مجلس شورای در 22 حوزه انتخابیه انجام می‌شود و انتخابات در هشت حوزه از این مجموع به‌ صورت الکترونیکی است.

وی با اشاره به لزوم مشارکت مردم در دور دوم انتخابات، اضافه کرد: مردم با حضور و شکوه بیشتری در این دور از انتخابات مشارکت کنند.

وزیر کشور با بیان اینکه پروژه‌های مصوب سفر رئیس‌ جمهور به لرستان در دستور کار است، تأکید کرد: تحقق احداث سد معشوره با 900 میلیون مترمکعب آب به بازه زمانی طولانی نیاز دارد.

وحیدی با تأکید به اینکه مقدمات احداث سد معشوره انجام شده‌ است، یادآور شد: فرایند قانونی و مصوبات این سد طی و اخذ شده‌‌ و منابع مالی نیز تخصیص می‌یابد.

وی با اشاره به راه‌آهن لرستان، بیان کرد: این پروژه 51 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و رفع مشکل حقوقی راه‌آهن لرستان در دستور کار است.

وزیر کشور با بیان اینکه لرستان مورد توجه و حمایت دولت است، اعلام کرد: منابع مالی و ارزی تعیین‌ شده برای این استان محقق می‌شود.

وحیدی با تأکید به سرمایه‌گذاری 20 هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی در لرستان، گفت: این اقدام در توسعه این استان اثرگذار است.

انتهای پیام/ 644/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1703714

مهمترین اخبار ایران و جهان: