نیوز سیتی!
24 اردیبهشت 1402 - 09:35

واگذاری ۳۰۰ هکتار زمین در رباط‌کریم برای رشد تولید

فرماندار شهرستان رباط‌کریم از واگذاری ۳۰۰ هکتار زمین جهت حمایت از صنعتگران در شهرک های صنعتی نصیرشهر و پرند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رباط‌کریم، امید احمدی فرماندار شهرستان رباط‌کریم، صبح امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: شعار سال امسال، مهار تورم، رشد تولید است و هر ساله مقام معظم رهبری مدظله‌العالی مسیر حرکت همه را مشخص و موضوع را تعیین می‌کنند.  

وی گفت: در همین راستا دستگاه‌های مربوطه موظف هستند با ساز و کارهای قانونی به‌ کمک تولید بیایند و موانعی که‌ بر سرراه تولید است را بردارند.

 فرماندار رباط‌کریم تصریح کرد: در جهت رشد تولید در شهرک صنعتی پرند و نصیرشهر ۳۰۰ هتکار زمین جهت واگذاری و حمایت از  صنعتگران به‌ محدوده اضافه می‌شود و مسئولان موظف هستند جلوی رانت دلالان را گرفته و به کشاورز و تولید کننده واقعی کمک کنند.

وی در ادامه بیان داشت: عمده مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی در حوزه برق، گاز و جهاد کشاورزی است و دستگاه‌های اجرایی باید نهایت همکاری، هماهنگی و مساعدت را با واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان داشته باشند.

لازم به ذکر است در این جلسه مسائل و مشکلات چندین واحد تولیدی و همچنین بخش خصوصی بررسی و دستورات لازم در راستای حل و فصل آن‌ها صادر شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1210658

مهمترین اخبار ایران و جهان: