نیوز سیتی!
02 خرداد 1402 - 17:16

جوانان در تبیین اهداف نظام اسلامی تلاش کنند

بوشهر- مدیرکل امور سیاسی استانداری بوشهر گفت: تمام هدف دولت مردمی و انقلابی، برطرف کردن مشکلات مردم است و جوانان باید اتهاماتی را که در خصوص جمهوری اسلامی وجود دارد، تبیین کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید حیدری ظهر سه شنبه در نشست با جوانان تنگستان عنوان داشت: خداوند را شاکرم که این توفیق را یافتم تا در خدمت جوانان شهرستان تنگستان باشم.

وی افزود: شأن برگزاری این جلسات این است که ضمن تعامل و هم اندیشی با جوانان، مشکلات آنها را در حوزه‌های مختلف بررسی شده و اقدامات لازم جهت رفع این مشکلات با استفاده از ظرفیت‌های استانی، انجام می‌شود

مدیرکل محترم دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر ادامه داد: در جمهوری اسلامی، جوانان ما برای موفقیت باید به خودباوری و خودآگاهی تکیه کنند، امروز به برکت خون شهدا، جمهوری اسلامی در موقعیت ممتازی قرار دارد و به همت جوانان و مردم انقلابی و اتکاء به شعار «ما می توانیم» توانسته‌ایم پیشرفت‌های خوبی داشته باشیم.

وی به خدمات و دستاوردهای دولت مردمی و انقلابی و اهمیت همفکری و ارتباط مسئولین با جوانان جهت پیشرفت در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و یادآور شدند: قانون جمهوری اسلامی، یک قانون مترقی است که این قانون متأثر از اتکاء به آرا مردم در انتخابات است.

وی گفت: تمام هدف دولت مردمی و انقلابی، برطرف کردن مشکلات مردم است و امروز جوانان ما با روشنگری باید سعی کنند، اتهاماتی که در خصوص جمهوری اسلامی وجود دارد، تبیین کنند.

حیدری، بیان کرد: عزم مجموعه استان، کارکردن برای مردم و رفع مشکلات مردم، علی الخصوص جوانان می‌باشد و به منظور رفع این مشکلات با همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی استان اقداماتی جهت حمایت و پشتیبانی از جوانان در حوزه‌های مختلف انجام خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1233714

مهمترین اخبار ایران و جهان: