نیوز سیتی!
20 اردیبهشت 1402 - 19:41

کرمانشاه را برای سارقان و اراذل اوباش ناامن خواهیم کرد

کرمانشاه- فرمانده جدید انتظامی کرمانشاه با بیان اینکه نیروی انتظامی تکیه گاه مردم است، گفت: کرمانشاه را برای سارقان و اراذل اوباش ناامن خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی حاجیان بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه که با حضور فرمانده کل انتظامی کشور، استاندار و جمعی از سران و فرماندهان لشکری و انتظامی استان برگزار شد، اظهار کرد: استان کرمانشاه وضعیت خاص و استراتژیک دارد با این حال مردم این استان به واسطه رشادت‌های خود در طول ۴۴ سال گذشته مدافعانی غیور و مرزبانی شجاع هستند.

وی افزود: استان کرمانشاه زمانی که کشور در خطر بود با جان فشانی و تقدیم شهدا در مسیر تأمین امنیت قرار گرفتند و امروز لایق و شایسته امنیت و آرامش هستند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه استقرار نظم و امنیت اجتماعی وظیفه اصلی نیروی انتظامی است، تصریح کرد: زمانی امنیت و نظم در جامعه استقرار پیدا می‌کند که مردم طعم واقعی آرامش و امنیت را چشیده باشند و زمانی این طعم را می‌چشند که امنیت در بطن جامعه نهادینه شده باشد.

سردار حاجیان به اشاره به اینکه نیروی انتظامی برای حفظ امنیت مردم تا پای جان تلاش خواهد کرد، ادامه داد: بر هم زدن امنیت مردم از سوی هر شخصی بدون پاسخ نخواهد ماند و با مخلان امنیت و آرامش مردم درچهارچوب قانون با برخورد قاطع همراه است.

وی پلیس را برای مردم تکیه گاه دانست و عنوان کرد: با توجه به اینکه امنیت بستر ساز امنیت در ابعاد و حوزه‌های مختلف است با مشارکت مردم برای تأمین آن پیش خواهیم رفت و به عنوان یک وظیفه همیشگی برای آن تلاش خواهیم کرد.

وی در پایان امنیت را محصول مشترک مردم و نیروی انتظامی معرفی کرد و گفت: همچنین برخورد قاطع با اراذل و اوباش در استان کرمانشاه با همکاری سایر دستگاه‌های مربوطه به عنوان یکی از اهداف اصلی با هدف برقراری نظم به طور جدی دنبال خواهیم کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1203258

مهمترین اخبار ایران و جهان: