نیوز سیتی!
10 خرداد 1402 - 09:02

پروژه 54 واحدی نهضت ملی خرمدره تا دو ماه آینده تحویل می‌شود

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان گفت: پروژه 54 واحدی نهضت ملی خرمدره با پیشرفت فیزیکی 90 درصد تا دو ماه آینده به متقاضیان تحویل داده می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن، مدیر شعب بانک مسکن استان به همراه مهندس خواجه ای مدیرکل بنیاد مسکن استان از پروژه های نهضت ملی مسکن در شهرستان‌ها بازدید کرد.

در حاشیه این بازدید، رضا خواجه‌ای، مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان با اشاره به اینکه، پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان زنجان در شهرهای زیر 100 هزار نفر جمعیت که از سوی بنیاد مسکن اجرا می‌شود، متفاوت است، اظهار کرد: بخش اعظمی از پروژه‌های نهضت ملی در شهرهای زیر 100 هزار نفر جمعیت، در مراحل مختلف اجرایی اعم از فونداسیون، اسکلت، سفت کاری و نازک کاری ، بطور میانگین حدود 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان ادامه داد: در حال حاظر بنیاد مسکن استان 14 پروژه با دارا بودن یک هزار و 697 واحد مسکونی در شهرهای زیر 100 هزار نفر جمعیت (هیدج، صائین قلعه،خرمدره، قیدار و آببر) در دست ساخت دارد که علاوه بر این تعداد، ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان نیز در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهر زنجان از سوی بنیاد مسکن در حال اجرا است.

وی به پروژه مسکونی 54 واحدی نهضت ملی خرمدره اشاره کرد و گفت: این پروژه با پیشرفت فیزیکی 90 درصد تا دو ماه آینده به متقاضیان تحویل داده می شود.

خواجه‌ای هدف از طرح نهضت ملی مسکن را ساماندهی بازار مسکن و اجاره بها و خانه‌دار شدن اقشار مختلف جامعه دانست و تأکید کرد: برای تحقق این هدف مهم ضمن تسریع اجرای پروژه‌ها، رعایت نکات فنی و کیفیت نیز با دقت زیر نظر ناظرین قرار گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان در ادامه تعامل بنیاد مسکن با بانک های عامل به ویژه بانک مسکن را مطلوب ارزیابی کرد و بر ادامه همکاری برای دریافت تسهیلات برای پیشبرد پروژه ها را ضروری دانست.

در این بازدید جمالوندی، مدیر شعب بانک مسکن استان، عملکرد این نهاد را در اجرای طرح نهضت ملی مسکن  مناسب ارزیابی کرد و بر گسترش تعاملات برای رسیدن به اهداف در راستای خدمت به اقشار کم درآمد جامعه تاکید کرد.

پایان پیام/2308

منبع: فارس
شناسه خبر: 1251558

مهمترین اخبار ایران و جهان: