نیوز سیتی!
20 خرداد 1402 - 11:02

ستاد حمایت از اهداف رئیس‌جمهوری: عده‌ای دنبال تعطیلی پروژه‌های مهدی‌شهر هستند

ستاد مردمی حمایت از اهداف رئیس‌جمهوری در استان سمنان در بیانیه‌ای تأکید کرد: عده‌ای در پشت پرده تلاش دارند تا ضمن حذف مدیران مهدی‌شهری، پروژه‌های شهرستان مهدی‌شهر را نیز تعطیل کنند و باید جلوی اقدامات این افراد گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ستاد مردمی حمایت از اهداف رئیس‌جمهوری در استان سمنان در بیانیه‌ای تصریح کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال «رشد تولید و مهار تورم» نامگذاری شده است تا دولتمردان با نصب‌العین قرار دادن این شعار و تبیین فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب برای توسعه و آبادانی کشور عزیزمان تلاش مضاعفی کنند، عده‌ای از فتنه‌گران معلوم‌الحال با ایجاد نفاق و تفرقه در استان سمنان در جهت تضعیف و جلوگیری از توسعه شهرستان مهدی‌شهر که بالاترین میزان رأی و همراهی در استان را با دولت مردمی ایران قوی داشته است، اقدام می‌کنند.

در این بیانیه تصریح شده است: به‌راستی این افراد به دنبال چه هدفی هستند و چرا تلاش دارند تا حلاوت و شیرینی هدیه دولت رئیسی را در کام مردم ولایتمدار و غیور مهدی‌شهر تلخ کنند؟ شهری که از نظر شاخص‌های انقلابی، مبارزاتی و دفاع مقدس جزو اولین‌ها در استان است.

در ادامه این بیانیه آمده است: کسانی که در پشت پرده تلاش دارند تا ضمن حذف مدیران مهدی‌شهری، پروژه‌های شهرستان مهدی‌شهر را نیز تعطیل کنند، درصدد ناکام کردن مصوبه دولت سیزدهم در تصویب و راه‌اندازی شرکت صنعتی ایران تایر و همچنین تبدیل مهدی‌شهر به قطب دامپروری کشور و جزوه گروه مخالفان دولت مردمی هستند.

 در ادامه می‌خوانیم: چرا مسؤولان شهرستان مهدی‌شهر و استان سمنان نسبت به تحریکات این اشخاص سکوت کرده‌اند؟

این بیانیه تأکید می‌کند: لازم است تا مسؤولان دولت مردمی نسبت به شناسایی عناصر اخلالگر و فتنه‌انگیز و برخورد مناسب و قاطع با آن‌ها اقدام کند.

ستاد مردمی حمایت از اهداف رئیس‌جمهوری در استان سمنان ضمن حمایت مجدد از دولت مردمی ایران قوی و استاندار جهادی و مردمی سمنان، حرکت فتنه‌گران و فرصت‌طلبان را به شدت محکوم می‌کند و خواستار برخورد قاطع مسؤولان استان سمنان و شهرستان مهدی‌شهر با این عناصر است.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1274658

مهمترین اخبار ایران و جهان: