نیوز سیتی!
19 خرداد 1402 - 13:26

سایپا مدل 02-1401؛ از تلاش برای نیفتادن تا مدعی صعود لیگ برتر!

تیم فوتبال سایپا با وجود تمام حواشی عجیب و غریبی که اطراف این تیم دیده شد، سال خوبی را پشت سر گذاشت.

به گزارش خبرگزاری فارس، آن‌هایی که فوتبال را با جزئیات بیشتری دنبال می‌کنند، به خوبی می‌دانند سایپا در هفته پایانی فصل گذشته لیگ دسته اول برای نیفتادن تلاش می‌کرد و تنها به لطف نتیجه ضعیف‌تر ویستاتوربین بود و برتری مقابل تیم سقوط کرده شاهین بوشهر که رمقی هم برای رقابت نداشت، ماندنش در لیگ دسته اول پس از حضور سه مربی یعنی سعید اخباری، امید روانخواه و حمید درخشان قطعی شد.

در فصل جدید اما مدیران سایپا از جمله حسینی پور، رویکرد متفاوتی را در پیش گرفته و با تزریق منابع مالی و استخدام محمود فکری سعی کردند، شرایط بهتری را برای تیم فوتبال باشگاه رقم بزنند؛ تلاش‌هایی که جواب داد و از همان هفته‌های ابتدایی در جمع مدعیان صعود به لیگ برتر قرار گرفتند. شاید اگر آن حواشی عجیب پیرامون کنار گذاشتن محمود فکری و انتخاب مهدی حسینی‌نسب به عنوان سرمربی تیم رخ نمی‌داد، حالا نارنجی‌پوشان حتی می‌توانستند بالاتر از استقلال خوزستان به عنوان دومین سهمیه لیگ دسته اول برای حضور در لیگ برتر معرفی شوند.

فصل گذشته سایپا در آخرین بازی با سرمربیگری حمید درخشان موفق شد در لیگ دسته اول ماندنی شود و به لیگ دسته دوم سقوط نکند.

ضمن اینکه در سایر رشته‌های باشگاه هم شرایط در فصلی که گذشت برای نارنجی‌پوشان خوب بوده است و آنها علاوه بر تکرار موفقیت در فوتبال پایه که به عادتی همیشگی در این باشگاه بازیکن‌ساز تبدیل شده، در فوتسال بانوان هم موفق به صعود به لیگ برتر شدند.

نایب قهرمانی لیگ قایقرانی و مقام سومی والیبال زنان هم از دیگر موفقیت‌های سایپا در فصل جاری بود. با این حال مهم‌ترین تیم باشگاه سایپا همان فوتبال است، که بازیکنان این تیم با اطمینان از موفقیت در فصل آینده حرف می‌زدند و باید دید در فصل آینده نارنجی‌پوشان تهرانی در لیگ دسته اول چه نتایجی کسب خواهند کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1272814

مهمترین اخبار ایران و جهان: