نیوز سیتی!
30 اردیبهشت 1402 - 19:56

کشف ۴۰ تن روغن خوراکی احتکار شده در ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: ۴۰ تن روغن خوراکی احتکار شده به ارزش ۲۴ میلیارد ریال در ایلام کشف شد.

سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام شامگاه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در راستای امنیت اقتصادی و با اعلام خبر دریافتی مبنی بر نگهداری مقادیر قابل توجهی روغن خوراکی در حاشیه شهر ایلام موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از تحقیقات اولیه با همکاری بازرسان ادراه صمت استان ایلام و رصد اطلاعاتی ماموران انتظامی، موفق به شناسایی محل احتکار کالاهای اساسی شدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: لازم به ذکر است در ادامه با هماهنگی مقام قضائی و با حضور قاضی تعزیرات حکومتی، بازرسان اداره کل صمت استان طی عملیاتی در بازرسی از انبار شناسایی شده، موفق به کشف ۴۰ تن روغن خوراکی احتکار شده در محل مذکور شدند.

سردار سلمانی خاطر نشان کرد: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش کالای کشف شده ۲۴ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این راستا یک نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، گفت: از شهروندان عزیز تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

پایان خبر

منبع: فارس
شناسه خبر: 1225758

مهمترین اخبار ایران و جهان: