نیوز سیتی!
18 خرداد 1402 - 10:01

افتتاح ۲۹ کیلومتر از پروژه ۴ خطه کردن جاده سنقر - بیستون طی امسال

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از افتتاح ۲۹ کیلومتر از پروژه چهار خطه کردن جاده سنقر - بیستون تا پایان آبان امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مهرداد آهکی، صبح امروز در حاشیه بازدید استاندار کرمانشاه از پروژه چهار خطه کردن مسیر سنقر - بیستون اظهار کرد: این مسیر به طول ۵۸ کیلومتر است که تاکنون پنج کیلومتر آن به بهره برداری رسیده است.پنج کیلومتر دیگر این مسیر نیز تا مرداد ماه امسال به بهره‌برداری می رسد.

وی با اشاره به مشکلات اعتباری پروژه گفت: در صورت تامین به موقع اعتبار، ۲۴ کیلومتر دیگر از این مسیر نیز تا پایان آبان ماه به بهره برداری می رسد.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، تاکنون ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه صرف شده است.اعتبار سال گذشته این پروژه نیز ۶۴ میلیارد تومان بود که از این میزان تاکنون ۳۳ میلیارد تومان تخصیص شده است.

آهکی گفت: امسال هم اعتبار ۸۰ میلیارد تومانی برای این پروژه لحاظ شده است.

سید جواد حسینی‌کیا، نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی هم در این بازدید با انتقاد از روند کند پروژه گفت: قرار بر این بود پروژه با سه شیفت کاری پیگیری شود، اما این اتفاق نیفتاد.

وی گفت: احداث این محور مطالبه به حق مردم است و باید شبانه روزی برای افتتاح آن پای کار باشیم.اعتبارات امسال پروژه را هم در بودجه از حدود ۶۰ میلیارد به ۸۰ میلیارد تومان افزایش دادیم.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی گفت: این پروژه از محل سفر هیات دولت هم ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار دارد و انتظار داریم با سرعت بیشتری انجام شود.

محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه هم در پایان این بازدید بر رفع مشکلات اعتباری این پروژه تاکید کرد و گفت: در صورت رفع مشکلات توقع داریم پروژه به موقع تحویل شود.

  وی افزود: هم مشکلات اعتباری پروژه و هم تامین سوخت گازوئیل برای کارخانه قیر شهرستان جهت آسفالت این مسیر بطور جد پیگیری می شود.

استاندار کرمانشاه، صبح امروز در هشتمین سفر شهرستانی خود وارد سنقر و کلیایی شد.صحرایی در ابتدای سفر خود با حضور در مزار شهدای گمنام سنقر با اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

 سفرهای شهرستانی استاندار با رویکرد جدیدی انجام و مشکلات و دغدغه های اصلی هر شهرستان با حضور معاونان استاندار، مدیران استان و شهرستان و صاحب نظران آن حوزه بررسی و پیگیری می شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1269958

مهمترین اخبار ایران و جهان: