نیوز سیتی!
29 اردیبهشت 1402 - 16:24

انتقاد از افزایش بیش از حد اجاره بهای مسکن

کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه با اشاره به نزدیک شدن به فصل جابجایی مستاجران از افزایش بیش از حد اجاره بهای مسکن انتقاد کرد و خواستار ساماندهی این حوزه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما ظهر جمعه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در مسجد جامع شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با تاکید ویژه ای که بر موضوع فرهنگ دارند طی روزهای گذشته از نمایشگاه کتاب بازدید سه ساعته را انجام دادند و از نزدیک با ناشران به گفتگو پرداختند.

وی با اشاره به اهمیت موضوع کتابخوانی در جامعه، افزود: مقام معظم رهبری همواره بر نقش ارزشمند مطالعه و فرهنگ کتابخوانی تاکید دارند.

امام جمعه کرمانشاه به مأموریت ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی و پیمودن مسیر ۶۰ هزار کیلومتری اشاره و تصریح کرد: مأموریت نیروی دریایی ارتش حرکتی غرورآفرین و نشانه اقتدار و قدرت بالای جمهوری اسلامی ایران است.

علما با اشاره به اثرات مثبت جوانی جمعیت در فرایند پیشرفت و ترقی جامعه، گفت: باید به جوانی جمعیت و ازدواج آسان توجهی ویژه داشت.

وی با انتقاد از افزایش سرسام آور اجاره بها منزل، خاطر نشان کرد: از مالکان واحدهای مسکونی درخواست می‌کنیم تا نسبت به مستأجران انصاف را مد نظر قرار دهند.

امام جمعه کرمانشاه به مناسبت‌های پیش رو همچون سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت و سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: روحیه جهادی رزمندگان در دوران دفاع مقدس موجب آزاد سازی خرمشهر در مقابل دشمن متجاوز بعث و متحدانش شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1223014

مهمترین اخبار ایران و جهان: