نیوز سیتی!
18 اردیبهشت 1402 - 13:22

ستاد اربعین استان تهران از ماه آینده در نجف مستقر شود

تهران- استاندار تهران با تاکید بر به لزوم تهیه برآوردها برای پشتیبانی مراسم اربعین گفت: ستاد اربعین استان تهران از ماه آینده در نجف مستقر شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری پیش از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد اربعین استان تهران که با حضور کیهان مشاور و مدیرکل حوزه استاندار، محسن نایبی معاون امنیتی و انتظامی، سید عباس جوهری معاون سیاسی اجتماعی، میرمحمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی، محمد علی‌مهری معاون هماهنگی امور اقتصادی، شفیقی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار و دیگر مسئولان برگزار شد، ضمن اعلام آمادگی برای نوکری در مسیر اربعین امام حسین (ع) در سال جاری اظهار داشت: از آنجا که برگزاری مراسم اربعین مسبوق به سابقه می‌باشد، موضوعاتی همچون کمک‌رسانی، اعزام، اسکان و هماهنگی بین دستگاهی همچون سال‌های گذشته و بهتر از آن انجام شود.

وی ادامه داد: دستورالعمل سال گذشته مرور و برای کسانی که مسئولیت دارند، تشریح شود تا کارها شروع شده و زمان را از دست ندهیم.

استاندار تهران تاکید کرد: تمرکز بر تأمین منابع و دریافت کمک‌های مردمی انجام شود و برای اسکان زائرین و اعزام آنها ابتکارات لازم به کار گرفته شود.

فخاری به لزوم تهیه برآوردها برای پشتیبانی مراسم اربعین اشاره کرد و گفت: ستاد استان در نجف از ماه آینده مستقر شود و کار را شروع کند، همچنین ظرفیت بخش خصوصی، جامعه خیرین و کسانی که به طور عمده می‌توانند کمک کنند، به کار گرفته و جلسه ویژه برای این منظور برگزار شود.

گفتنی است در ادامه نیز هر کدام از رؤسای کمیته‌ها به تشریح اقدامات سال گذشته و الزامات فعلی برای برگزاری مطلوب مراسم پیاده روی اربعین پرداختند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1197358

مهمترین اخبار ایران و جهان: