نیوز سیتی!
06 خرداد 1402 - 22:52

سهم ۷۱ درصدی ماموران کلانتری‌های کرمانشاه در کشف سرقت‌ها

کرمانشاه- رئیس پلیس پیشگیری استان کرمانشاه از سهم ۷۱ درصدی ماموران کلانتری‌های کرمانشاه در کشف سرقت‌های انجام گرفته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ غضبان احمدی فرد با اشاره به کشف یک هزار و ۵۴۶ فقره سرقت طی اردیبهشت امسال در نقاط مختلف کرمانشاه، اظهار کرد: ۷۱ درصد این کشفیات توسط مأموران کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها صورت گرفته است.

وی افزود: در اردیبهشت امسال ۷۸۱ مجرم نیز دستگیر شده اند که ۸۸ درصد آنها توسط مأموران کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها انجام گرفته است.

رئیس پلیس پیشگیری استان کرمانشاه تصریح کرد: طی این مدت و با تلاش‌های صورت گرفته بیش از ۳۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر چهار هزار و ۴۳۷ حبه انواع قرص روان گردان، ۵۴ هزار و ۲۴۹ لیتر سوخت و ۲ میلیون و ۵۱۰ هزار نخ انواع سیگار قاچاق و ۷۵ قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز کشف شد.

احمدی فرد همچنین از دستگیری ۹ قاچاقچی و ۱۱۵ خرده فروش مواد مخدر به همراه ۱۱۱ نفر قاچاقچی کالا در اردیبهشت امسال خبر داد.

رئیس پلیس پیشگیری کرمانشاه در پایان جمع آوری ۲ هزار و ۴۴۴ نفر معتاد متجاهر و تحویل آنها به مراکز حمایتی و بازپروری را از دیگر اقدامات صورت گرفته مأموران کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها عنوان کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1242758

مهمترین اخبار ایران و جهان: