نیوز سیتی!
21 خرداد 1402 - 12:50

شهرداری تهران تنها متولی حمل‌ونقل عمومی پایتخت نیست

عضو شورای شهر تهران گفت: تنها شهرداری تهران متولی حمل‌ونقل عمومی پایتخت نیست؛ دولت به عنوان نهاد اصلی این کار است و سهم خود را در اجرای بهتر نوسازی و توسعه حمل‌ونقل شهری باید ایفاء کند.

 "حجت الاسلام والمسلمین سید محمد آقامیری" عضو شورای اسلامی شهر تهران به فارس گفت: شورای ششم بنا به ضرورت توسعه ناوگان اتوبوسرانی و نوسازی آنها، حدود یک هزار و ۸۰۰ دستگاه به چرخه حمل‌ونقل عمومی کلانشهر تهران افزود و با حمایت مدیریت ارشد شهری پایتخت این مهم همچنان درحال پیگیری است.

وی ادامه داد: هم‌اکنون که با کمبود شدید اتوبوس در سامانه‌های حمل‌ونقل عمومی پایتخت، تدبیر مدیریت شهری در زمینه نوسازی و توسعه اتوبوس ادامه دارد و حدود هزار دستگاه فرسوده، از رده خارج شده اند.

آقامیری تاکید کرد: تنها شهرداری تهران متولی حمل‌ونقل عمومی پایتخت نیست؛ دولت به عنوان نهاد اصلی این مهم مطرح است و سهم خود را در اجرای بهتر نوسازی و توسعه حمل‌ونقل شهری می‌بایست، ایفاء کند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در منطقه ۲۱ نیاز مبرم به توسعه خطوط مترو و همچنین افزایش تعداد اتوبوس‌های فعال در خطوط محله‌ای دیده می‌شود؛ امید است بتوان این امر مهم حوزه حمل‌ونقل را به سرمنزل مقصد رساند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1277314

مهمترین اخبار ایران و جهان: