نیوز سیتی!
15 خرداد 1402 - 13:51

«امام خامنه‌ای» کشتی انقلاب را به ساحل باورها و ارزش‌ها رساند

نماینده مردم رفسنجان و انار و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: مقام معظم رهبری پس از امام روح‌الله، کشتی در این دریای متلاطم را تحویل گرفت و توانست در این مدت با مدیریت عالی این کشتی را به سلامت به ساحل باورها و ارزش‌ها برساند.

حجت‌الاسلام حسین جلالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان اظهار کرد: دهه دوم انقلاب پس از امام روح‌الله، جانشین و خلف صالح ایشان به‌عنوان ولی امر مسلمین جهان انتخاب شد.

وی ادامه داد: امام خامنه‌ای با مشکلات زیادی مواجه بودند و شرایط زمان شرایط سختی بود و با توجه به رحلت امام خمینی(ره)، ولایت امام خامنه‌ای با حزن  واندوه امت همراه بود.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس با بیان اینکه جنگ تمام شده بود خزانه کشور صرف جنگ شده بود و مهم‌تر از همه صدها شهر در طول صدها کیلومتر کاملا ویران شده بودند و بازسازی این شهرها زمان‌بر بود و هزینه زیادی نیاز داشت، افزود: از طرفی تقریبا کشور در محاصره دشمنان بود و دندان تیز کرده بودند و مجموعه این مسائل حالت ناامیدی برای مردم ایجاد کرده بود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مقام معظم رهبری کشتی در این دریای متلاطم را تحویل گرفت و توانست در این مدت با مدیریت عالی این کشتی را به سلامت به ساحل باورها و ارزش‌ها برساند.

وی تصریح کرد: آنچه مهم است، انقلاب امامین انقلاب مبتنی بر اصل دینداری بود و پیروزی که نصیب این امت شد مدیون دینداری‌ست و چون دین گوهر و صدف اصلی خداوند است، ماندگار است و انقلاب مبتنی بر دین نیز ماندگار است و مشکلات برطرف می‌شود.

حجت‌الاسلام جلالی اظهار داشت: همان‌طور که در این چهل‌وچهار سال از موانع سخت ازجمله جنگ، فتنه‌های نظامی، سیاسی، کودتاها، ترورها و اختلافات و دیگر بحران‌ها عبور کردیم، بحران اقتصادی را هم پشت سر خواهیم گذاشت و آینده‌ای بسیار درخشان پیش روی ملت ایران خواهد بود و به برکت رهبری‌های امام خامنه‌ای، جمهوری اسلامی مسیر خیلی خوبی را در حال طی کردن است و شرایط بین‌المللی به نفع جمهوری اسلامی است.

وی متذکر شد: جمهوری اسلامی با عزت و اقتدار به راه خودش ادامه می‌دهد و این عزت و افتخار را از امام، شهدا و اسلام داریم.

پایان پیام/۸۰۰۱۶/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1263258

مهمترین اخبار ایران و جهان: