نیوز سیتی!
19 مهر 1402 - 19:00

برگزاری راهپیمایی همبستگی با مبارزان فلسطینی در استان

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی و شکرانۀ پیروزی مبارزان فلسـطیـن، در روز جمعه بیست و یکم مهرماه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حجت الاسلام هادی خلیلی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: عملیات غرور آفرین «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مبارز فلسطینی علیه مواضع و استحکامات رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی، بار دیگر هیبت دروغین و قدرت پوشالی این رژیم اشغالگر را به اثبات رسانید و موجب بهت و حیرت جهانیان و ترس و وحشت اردوگاه استکبار شد.

وی اضافه کرد: حال که دشمن صهیونیستی در میدان نبرد شکست مفتضحانه‌ای از رزمندگان فلسطینی خورده و حیثیت و جایگاه نظامی و امنیتی خود را بر باد رفته می‌بیند مردم مظلوم غزه را آماج حملات دیوانه‌وار هوایی خود قرار داده و با به خاک و خون کشیدن غیر نظامیان بی‌گناه و با اتکاء به مدد و یاری شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار در صدد ترمیم آبروی از دست رفته خود است.

حجت الاسلام خلیلی حماسه طوفان الاقصی را شکست غیر قابل ترمیم رژیم صهیونیستی و گامی بزرگ برای نجات فلسطین دانست و اظهار داشت: ملت آگاه و انقلابی ایران به طور مستمر حوادث سرزمین‌های اشغالی را پیگیری کرده و همواره حامی و پشتیبان ملت فلسطین بوده است. 

وی گفت: راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل و شکرانۀ پیروزی مبارزان فلسطین، همگام و همصدا با ملت غیور ایران اسلامی ، روز جمعه ۲۱ مهرماه، از مقابل میعادگاه‌های نماز جمعه در سراسر استان برگزار خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: این راهپیمایی در شهر اراک نیز پس از اقامه نماز جمعه، از مقابل مصلای بیت المقدس به سمت خیابان دانشگاه تا میدان نماز برگزار میگردد. 

وی در پایان از مردم غیور و انقلابی استان مرکزی برای حضور پرشور در این راهپیمایی عظیم دعوت کرد تا بار دیگر ضمن اعلام حمایت از آرمان بزرگ آزادی مسجد الاقصی و قدس شریف، ندای مرگ اسرائیل و مرگ بر آمریکا را فریاد زنند.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1535458

مهمترین اخبار ایران و جهان: