نیوز سیتی!
05 آذر 1402 - 13:45

دیدار رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی شمال شرق و فرمانده بسیج ناحیه مالک اشتر

به مناسبت هفته بسیج حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق و فرمانده بسیج ناحیه مالک اشتر دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق ضمن تقدیر از زحمات بسیج در عرصه‌ های گوناگون به ویژه خدمت رسانی به مردم اظهار کرد: امروز شاهد این هستیم که سپاه و بسیج در راستای توسعه و آبادانی کشور قدم‌ های محکم تری برداشته و در عرصه‌ های گوناگون خدمت رسانی به مردم اقدامات مطلوبی انجام داده است.

وی افزود: داشتن روحیه جهادی و از خود گذشتگی از نشانه‌ های اخلاص بسیج است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده با بیان اینکه امروز بسیج وظیفه‌ای بسیار خطیرتر و مشکل‌تر از دوران دفاع و مقدس دارد، اذعان کرد: صبر، حوصله، خودسازی، ایستادگی، بصیرت و آگاهی شاخص‌ ترین ویژگی‌ های یک بسیجی است.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق، با اشاره به اهمیت وجود روحیه و تفکر بسیجی در زمان حاضر و در راستای گره گشایی از موانع و مشکلات کشور، بر بهره گیری از این تفکر و منش در جهت انجام وظایف و ارائه خدمت صادقانه به مردم تاکید کرد.

عدیده در این دیدار ضمن اشاره به ضرورت بسیج در عرصه‌ های مختلف بیان کرد: بسیج همواره گره گشا بوده و رسالتش را در راستای خدمت رسانی به مردم انجام داده است و بسیجیان بدون چشم داشت در تمامی عرصه‌ ها حضور پیدا کرده و خدمات زیادی به مردم ارائه می‌دهند.

وی عنوان کرد: بسیج بیداری و ولایت پذیری و داشتن بصیرت در راه ولایت و انقلاب است و به همین دلیل امروز ما باید در خود استعداد و ظرفیت بسیجی بودن را ایجاد کنیم و به خود زحمت ساختن کشور را با تلاش و کوشش بدهیم.

حجت الاسلام والمسلمین عدیده در ادامه با تجلیل از ایثار شهدا و بسیجیان در راستای حفظ اسلام و انقلاب اسلامی، مطرح کرد: باید راه شهدا را ادامه دهیم که راه شهدا همانا امر به معروف و نهی از منکر و صدق در گفتار وکردار است.

در پایان این دیدار از سرهنگ علی رضایی فرمانده بسیج ناحیه مالک اشتر با اهدا لوح و هدیه تجلیل شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1585058

مهمترین اخبار ایران و جهان: