نیوز سیتی!
11 آذر 1402 - 20:59

استاندار آذربایجان‌غربی: با همکاری نمایندگان استان به‌دنبال پیشبرد اهداف توسعه‌ای دولت هستیم

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: از حمایت‌ها و همکاری‌های نمایندگان استان در مجلس برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های توسعه‌ای دولت در آذربایجان‌غربی قدردانی می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمد صادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی در نشست مشترک با مجمع نمایندگان آذربایجان‌غربی در مجلس اظهار داشت: از حمایت‌ها و همکاری‌های نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های توسعه‌ای دولت در آذربایجان‌غربی قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: آماده همکاری و استفاده از ظرفیت نمایندگان استان در مجلس جهت پیشبرد برنامه‌های بودجه‌ای و جذب اعتبارات برای اجرای پروژه‌های ملی در آذربایجان‌غربی هستیم.

 معتمدیان همچنین به اهمیت همکاری نمایندگان مجلس در جذب اعتبارات ملی از وزارتخانه‌ها تاکید کرده و گفت: نیازمند حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان برای جذب اعتبارات سفر ریاست جمهوری و اجرای پروژه‌های عمرانی ملی در آذربایجان‌غربی هستیم.

استاندار آذربایجان‌غربی به استفاده از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای توسعه متوازن استان نیز اشاره کرده و ادامه داد: از همکاری نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برای بهبود شاخص ها و توسعه و تامین زیرساخت‌ها و خدمات شایسته در حاشیه شهرها استقبال می‌کنیم.

در این جلسه همچنین معاونین استاندار و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان گزارشی از برنامه‌های عمرانی و اقتصادی استان و توفیقات دولت سیزدهم در آذربایجان‌غربی را ارائه کردند.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1591658

مهمترین اخبار ایران و جهان: