نیوز سیتی!
11 آذر 1402 - 18:20

2500 دانش‌آموز سمنانی به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند

2 هزار و 500 نفر از دانش‌آموزان استان سمنان در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی خالقیان، معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از اعزام 2 هزار و 500 نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر این استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب اردوهای راهیان نور خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: این تعداد از دانش‌آموزان استان سمنان در مقاطع متوسطه اول و دوم و در کلاس‌های نهم، دهم و یازدهم و دوازدهم تحصیل می‌کنند که به مناطق جنگی استان خوزستان در قالب اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان عنوان کرد: در ابتدا، یک هزار و 200 دانش‌آموز دختر استان سمنان به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند و در مرحله بعد، اعزام یک هزار و 300 دانش‌آموز پسر را به این مناطق خواهیم داشت.

خالقیان با اشاره به اینکه در کنار برگزاری اردوی راهیان نور، برنامه‌ریزی‌ها برای اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان پیشرفت و جهاد تبیین نیز انجام شده است، گفت: تبیین سبک و سیره و راه شهدای گران‌قدر با استفاده از ظرفیت روایتگری راویان و مبلغان کشورمان انجام می‌شود.

وی بیان کرد: اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور با کمک و همراهی و مشارکت تمام دستگاه‌های اجرایی اعم از فرمانداری‌ها، استانداری سمنان و آموزش و پرورش استان سمنان انجام می‌شود.

پایان پیام/74006/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1591514

مهمترین اخبار ایران و جهان: