نیوز سیتی!
01 آبان 1402 - 12:26

کوک‌کشی در غزه نمونه بارز سقوط اخلاقی نظام سلطه است

نماینده ولی‌فقیه در لرستان، جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به غزه و کشتار کودکان و زنان را نمونه بارز سقوط اخلاقی و انسانی عنوان کرد.

به گزارش خبرگزلری فارس از خرم‌آباد، حجت.الاسلام سید احمدرضا شاهرخی پیش از ظهر امروز در اجلاسیه ۱۱۰۰ شهید لرستان، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای لرستان، اظهار کرد: امروز شاهد برگزاری پنجمین اجلاسیه هستیم که در چند هفته اخیر در استان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: لرستان آماده برگزاری کنگره عظیم ۶۵۵۵ شهید استان در روز ۶ آبان است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه هدف از این اجلاسیه‌ها، یادواره‌ها و کنگره‌ها این است که پیام شهدا با کارهای فاخر هنری بر دل‌ها بنشیند، افزود: بیش از ۱۸۰۰ یادواره طی سه سال اخیر در اغلب نقاط استان برگزار شده است.

شاهرخی بیان داشت: باید شکرگذار باشیم که در محفل شهدا حضور یافته و مهمان خداوند شده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه باید از شهید کسب حیات کنیم چرا که شهید هم زنده است و هم حیات‌بخش، گفت: شهدا شقایق‌هایی بودند که بندگی مخلصانه را به ما یاد دادند، سبک‌بالانی که از دنیای فانی گذشته و آن را بدل به دنیای باقی کردند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان ادامه داد: با قطره قطره خونشان حدیث بندگی را به ما یاد دادند، شهادت مزد کسانی است که از دنیای فانی گذشته و به جوار رحمت الهی فرا خوانده شدند.

شاهرخی با بیان اینکه بهشت جایگاه مردم عادی است، افزود:  جایگاه شهید بهشت رضوان است و شهدای نوجوان و جوان در میان شهدا برجسته و ممتاز هستند.

وی با بیان ایکه در قرن ۲۱ که علم و فناوری در حال رشد و پیشرفت است، قرار دادیم اما تعلیم و تربیت و اصول اخلاقی و انسانی آنچنان توسط نظام سلطه بر باد رفته که امروز نمونه‌ای از سقوط بشریت را در غزه شاهد هستیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1547458

مهمترین اخبار ایران و جهان: