نیوز سیتی!
30 مهر 1402 - 10:56

رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی شمال شرق: بسیج مهمترین رکن انقلاب اسلامی است

رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی شمال شرق گفت: بسیج مهمترین رکن انقلاب اسلامی است که امام خمینی «ره» با دوراندیشی و بینش بالا فرمان تاسیس این نهاد مردمی را در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده در دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کمیل گفت: انقلاب اسلامی در برهه‌ های مختلف تاریخی صحنه‌ های مختلفی را تجربه کرده که در تمام عرصه‌ها نقش بسیج در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی، پیشرفت و حرکت رو به رشد کشور، کلیدی و تاثیرگذار بوده است.

وی با بیان اینکه بسیج از بدو تأسیس کارکرد های مختلفی را در طول دوران از خود به‌ جای گذاشت، افزود: هر جا که بسیج وارد شد، مشکل را از راه انقلاب برداشت و بدون شک یکی از بازوهای اصلی انقلاب بوده و نمونه بارز آن دفاع مقدس است که عامل اصلی موفقیت ما بسیج نیروهای مردمی بود.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق تصریح کرد: نمونه نقش‌ آفرینی‌ های بسیج به عنوان نهاد مردمی در تاریخ انقلاب اسلامی، دفاع مقدس در جنگ تحمیلی بوده، جنگی که در ظاهر یک کشور اما در عمل برابر ده‌ها قدرت جهانی بوده است.

وی افزود: یکی از ارکانی که باعث شد کشور ما در بدترین شرایط سیاسی، اقتصادی و اجتماعی مقاومت کرده و سربلند باشد، بدون شک وجود بسیج مستضعفین بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کمیل در ادامه ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، با اشاره به اینکه پس از جنگ هجمه‌ های فرهنگی علیه ملت ایران آغاز شد، گفت: بسیج در عرصه تهاجم فرهنگی اهمیت قابل‌ ملاحظه‌ ای پیدا کرد، زیرا این عرصه ای وسیع، پیچیده و دیر بازده بوده که ویژگی بسیج هم همین است.

وی با بیان اینکه انسجام از ویژگی های مهم بسیج است، تاکید کرد: انسجام، اساس کارهای بسیج است و تا انسجام تحقق پیدا نکند ارتقا اتفاق نمی‌افتد.

سرهنگ مسعود پهلوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کمیل در پایان خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی در برهه‌ های مختلف تاریخی، صحنه‌ های مختلفی را تجربه کرده که در تمام عرصه‌ها نقش بسیج در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی، پیشرفت و حرکت رو به رشد کشور، کلیدی و تاثیرگذار بوده است.

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1546058

مهمترین اخبار ایران و جهان: