نیوز سیتی!
29 آذر 1402 - 14:26

اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته‌ای در جاده‌های شمال

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی به جاده‌های شمال بازگشت، گفت: باتوجه به پایان هفته و شب یلدا اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال در دستور کار پلیس قرار گرفت.

یدالله جهان‌تاب درباره وضعیت ترافیکی و جوی محورهای شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در محورهای شمال به‌صورت عادی و روان است ولی طی ساعات آینده انتظار داریم بر حجم ترافیک افزوده شود.

وی افزود: باتوجه به پایان هفته اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال در دستور کار پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه تردد تمامی تریلرها کماکان از محور هراز ممنوع است، بیان کرد: تردد تمامی کامیون‌ و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

جهان‌تاب تصریح کرد: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه از شمال به جنوب به‌صورت مقطعی یک‌طرفه خواهد بود، البته اعمال این محدودیت درصورت سنگین بودن بار ترافیکی در دستور کار پلیس قرار می‌گیرد.

وی با اعلام اینکه تردد انواع تریلی، کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس ممنوع است، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۲۹ آذر از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از ابتدای تونل کندوان به‌سمت مرزن‌‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه اول دی، از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

جهان‌تاب با تاکید بر هشدارهای پلیس، گفت: باتوجه به شرایط فصلی پرهیز از توقف و تردد در مناطق پرخطر کوهستانی مورد تاکید است.
پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1610614

مهمترین اخبار ایران و جهان: