نیوز سیتی!
08 آذر 1402 - 11:56

فعالیت ۷۰۰ نفر در قالب قرارگاه شهید سلیمانی مازندران

فرمانده سپاه کربلا گفت: امروز حدود ۷۰۰ نفر در قالب قرارگاه شهید سلیمانی مسؤولیت آموزش یگان‌ها را در حوزه‌های تکمیلی برعهده دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا صبح امروز در همایش فرماندهان ادواری رده‌های سپاه کربلا با تسلیت ایام فاطمیه، اظهار کرد: توفیق پیدا کردیم برنامه‌ای را امروز باحضور فرماندهان دیروز و امروز یعنی تمام فرماندهان نیروی مقاومت سابق تا فرماندهان نواحی مقاومت جدید گرد هم آوریم.

وی افزود: در این جلسه هم از خاطرات فرماندهان و پیشکسوتان استفاده کردیم و هم اینکه فرماندهان جدید ما درخواست‌ها و پیشنهادات خود را ارائه دادند که چنین برنامه‌هایی مورد استقبال زیاد وابستگان ما قرار گرفت.

فرمانده سپاه کربلا بیان کرد: جلسه امروز، جلسه‌ای بود که بعد از سال‌های سال تعدادی از اینها با حضور همه، فرصت مغتنمی بوده که روحیه جدید را فرماندهان دیروز و پیشکسوتان ما از این جلسه بگیرند.

مسلمی ادامه داد: ازسوی دیگر گپ و گفت خودمانی بین فرماندهان امروز ما با فرماندهان دیروز داشتند که از جلساتی بوده که به‌ندرت چنین جلساتی شکل می‌گیرد.

وی با بیان اینکه امروز ما حدود ۷۰۰ نفر در قالب قرارگاه شهید سلیمانی مسؤولیت آموزش یگان‌ها را در حوزه‌های تکمیلی دارند، یادآور شد: ازطرف دیگر در خیلی از بحران‌های طبیعی و غیرطبیعی همیشه از وجود تجربیات وابستگان بهره‌مند هستیم که همیشه در کنار ما هستند و هیچ زمانی بین ما و وابستگان جدایی نیست.

فرمانده سپاه کربلا افزود: وابستگان کوله‌باری از تجربه هستند؛ تجربیاتی که به سادگی به دست نمی‌آید، تجربه ۳۰ سال فراز و فرود‌های سپاه و حضور در دفاع مقدس که باید به بهترین وجه ممکن استفاده شود.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1588314

مهمترین اخبار ایران و جهان: