نیوز سیتی!
14 آبان 1402 - 19:10

آیت‌الله اراکی: جبهه مقاومت به‌زودی پیروز خواهد شد

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: رسیدن جبهه مقاومت به پیروزی طولانی نخواهد بود و ما به امید خدا به‌زودی شاهد پیروزی خواهیم بود و زمانی که پیروزی حاصل شود، زخم‌ها درمان خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس قم، آیت‌الله محسن اراکی در مراسم گرامیداشت شهدای غزه و جانباختگان زلزله هرات که  از سوی علما، اساتید و طلاب افغانستانی حوزه علمیه قم در مدرسه دارالشفا برگزار شد، با اشاره به اینکه اتفاقات اخیر دارای دو بعد تاریک و روشن است، اظهار کرد: بعد تاریک به دلیل جنایت‌های آمریکا و صهیونیست‌ها بوده و بعد روشن مقاومت مردم غزه است.

وی با اشاره به اینکه از همین امروز بشارت می‌دهیم که غزه پیروز است، مطرح کرد: ایستادگی و پیروزی رابطه قطعی و غیر قابل انکار با یکدیگر دارند و هر زمانی که مظلومی ایستادگی کرده در جنگ پیروز شده است.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه با بیان اینکه جبهه مظلوم به شرط ایستادگی از نصرت الهی بهره‌مند خواهد شد، عنوان کرد: عملیات طوفان الاقصی ابتکار عمل جبهه مقاومت مقابل قوم ستمگری بود که سرزمین فلسطین را غصب کرده است.

وی با اشاره به اینکه یورش بردن به دشمن با توکل به خداوند، پیروزی را درپی خواهد داشت، خاطرنشان کرد: این موضوع جزو قوانین اصلی جنگ است هرچند که شما از نظر تعداد نیرو و سلاح کم‌تر از دشمن باشید. 

اراکی با بیان اینکه طبق این قوانین الهی غزه به زودی پیروز خواهد شد، تصریح کرد: رسیدن جبهه مقاومت به پیروزی طولانی نخواهد بود و ما به امید خدا به‌زودی شاهد پیروزی خواهیم بود و زمانی که پیروزی حاصل شود، زخم‌ها درمان خواهد شد. 

وی با اشاره به اینکه مردم فلسطین پس از پیروزی قوی‌تر و مقاوم‌تر از گذشته خواهند شد، یادآور شد: فلسطینی‌ها علاوه‌بر نابودی رژیم غاصب صهیونیستی می‌توانند حامیان این رژیم را نیز نابود کند.

پایان پیام/78033

منبع: فارس
شناسه خبر: 1562414

مهمترین اخبار ایران و جهان: