نیوز سیتی!
16 آبان 1402 - 09:01

وعده‌های بی‌سرانجام

گرچه فرماندار زرقان در گفتگو با خبرگزاری فارس عنوان کرده بود برای حمل و نقل عمومی شهر لپویی (شهرک امام رضا) چهار تاکسی و ۲ مینی بوس با ظرفیت ۱۴ نفر مستقر می شود اما پس از مدت ها انتظار مردم خبری از مینی بوس نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، بر اساس پیگیری های خبرنگار خبرگزاری فارس فرماندار زرقان در تاریخ ۱۴۰۲/۶/۱۹ گفته بود ایستگاه حمل و نقل عمومی لپویی (شهرک امام رضا) تا پایان هفته به بهره‌برداری می رسد، بر این اساس که چهار تاکسی و دو مینی‌بوس با ظرفیت ۱۴ نفره در ابتدای کار ایجاد شود و در صورت استقبال بیشتر مردم ظرفیت نیز افزایش یابد.

اما طبق آخرین صحبت های شکرپور، فرماندار زرقان با خبرگزاری فارس، هنوز از سمت راهداری مجوز صادر نشده است و منتظر مجوز از سوی راهداری استان فارس هستیم.

سوالی که اینجا مطرح می شود این است ؛ اگر در تاریخ اولیه مصاحبه هنوز مجوزی ارسال نشده بود به چه دلیل وعده ای را به طور قطع قول داده اید که هنوز سرانجام آن مشخص نیست؟!

شهروند خبرنگاران در پیام های مکرر درخواست پیگیری این موضوع را داشتند و عنوان کرده بودند: "من اهل شهرک امام رضا هستم، مشکلم در مورد اتوبوس واحد شهرک هست که علی رغم پیگیری های زیاد خود ما ساکنین هنوز به نتیجه نرسیدیم و همچنان منتظریم، ما چرا باید برای رفت و آمد انقدر هزینه کنیم وقتی که این مشکل به دست مسئولین قابل حل است ، هر چقدر پیگیری می‌کنیم به نتیجه ای نمی‌رسیم.»

طبق آخرین گزارش شهروند خبرنگاران ، چند روزی است این حمل و نقل پر ماجرا برای مردم شهرک امام رضا راه اندازی شده است اما با این تفاوت که آن وعده مینی بوس با ظرفیت ۱۴ نفر وجود ندارد! 

و شهرداری لپویی تنها تاکسی هایی را مستقر کرده است که قرار بود به جای آن مینی بوس با قیمت مصوب باشد ، اما حال تاکسی هایی وجود دارند با قیمت های بالا برای مردمی که مدت زیادی است برای رفت و آمد به شیراز دچار مشقت های فراوانی شده اند و صبر آنها لبریز شده است.

رسالت خبرگزاری فارس پیگیری مطالبات مردمی است و تا زمان رسیدن به نتیجه همچنان پیگیر خواهد بود ؛ خبرنگار فارس دلیل این تأخیر را از شهردار لپویی و فرماندار زرقان پیگیری خواهد کرد ؛ امید است که این دو مجموعه برای حل هر چه سریع تر این مشکل اقدامات لازم را انجام دهند.

پایان پیام/ن

منبع: فارس
شناسه خبر: 1564014

مهمترین اخبار ایران و جهان: