نیوز سیتی!
16 آذر 1402 - 22:04

بسته بودن فضای بانک مرکزی فعالیت را مشکل کرده است

رئیس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه بسته بودن فضای بانک مرکزی فعالیت را مشکل کرده است، گفت: رفتار بانک مرکزی در شان فعالان اقتصادی نیست و در این رابطه معرفی یک نماینده از بانک مرکزی در زنجان از درخواست‌های ما است تا بتوان به پیگیری امور اطمینان حاصل کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، صمد یوسفی اصل، رئیس اتاق بازرگانی زنجان عصر امروز در دیدار فعالان مدیران اقتصادی استان که در محل اتاق بازرگانی زنجان برگزار شد، با بیان اینکه ۶۰ تا ۷۰ درصد صادرات استان سرب و روی است، اظهار کرد: مشکلات فعالان این حوزه باید در دستور کار قرار گیرد.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه بسته‌بودن فضای بانک مرکزی فعالیت را مشکل کرده است، افزود: رفتار بانک مرکزی در شأن فعالان اقتصادی نیست و دراین‌رابطه معرفی یک نماینده از بانک مرکزی در زنجان از درخواست‌های ما است تا بتوان به پیگیری امور اطمینان حاصل کرد.

باقری، نماینده شرکت ایران‌ترانسفورماتور به سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی اشاره و تصریح کرد: این شرکت ۵ هزار میلیارد تومان از دولت طلب دارد و هیچ‌کس پاسخگو نیست و با وجود این طلب، در دریافت تسهیلات مشکلات داریم چرا که یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بدهی غیرجاری دارد.

نماینده شرکت ایران ترانسفورماتور به مطرح‌شدن درخواست‌های شرکت با مسئولان کشوری اشاره و تصریح کرد: قرار شد بدهی‌های ما با مطالبات تهاتر شود که انجام نشده به همین دلیل ۱۵ شرکت تابعه این شرکت مشکلاتی دارند که راه‌کار آن مستثنی کردن نرم‌افزاری در سیستم بانکی در دریافت تسهیلات بانکی است.

پایان پیام/۷۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1597414

مهمترین اخبار ایران و جهان: