نیوز سیتی!
22 مهر 1402 - 19:26

کاهش چند درجه‌ای دمای هوا در خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: امروز و فردا تغییرات محسوس دمایی نخواهیم داشت و سپس تا روز سه‌شنبه روند کاهش ۴ تا ۶ درجه‌ای دما در سطح استان خوزستان وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمد سبزه‌زاری مدیرکل هواشناسی خوزستان امشب در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به نقشه‌های پیش‌یابی، روز دوشنبه جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت و بعضا مه رقیق در مناطق جنوبی و غربی و مرکزی استان خوزستان خواهد شد. روز سه‌شنبه این وضعیت در سواحل استان ادامه دارد.

وی بیان کرد: در این ایام با توجه به بالا بودن شاخص‌های ناپایداری رشد ابر در اغلب نقاط استان خوزستان و احتمال رگبار پراکنده و رعد و برق در ارتفاعات استان پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان عنوان کرد: امروز و فردا تغییرات محسوس دمایی نخواهیم داشت و سپس تا روز سه‌شنبه روند کاهش ۴ تا ۶ درجه‌ای دما در سطح استان خوزستان وجود دارد.

سبزه‌زاری گفت: در شبانه‌روز گذشته امیدیه با ۴۳.۱ و ایذه با ۱۸ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان خوزستان گزارش شده‌اند. در این مدت تغییرات دمای اهواز بین ۴۰.۶ و ۲۴ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1538014

مهمترین اخبار ایران و جهان: