نیوز سیتی!
24 مهر 1402 - 15:57

لاجوردی: پروژه فیبر نوری 40 سال قابل استفاده است

جانشین وزیر ارتباطات در حوزه ارتباطات در یکی از شبکه‌های اجتماعی داخلی نوشته است: هفته گذشته پیشرفت فیبرنوری استان فارس را رصد کرد‌یم، زیرساختی که اجرایش تا سال آینده تکمیل و تا ۴۰ سال دیگر استفاده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات این هفته در سفر به استان فارس از چندین پروژه ارتباطی رونمایی کرد. پس از بازدید و افتتاح پروژه فیبر نوری در شهر صدرا شیراز، وزیر ارتباطات در صفحه ویراست خود در روز شنبه 22 مهر ماه نوشته است: «امروز به اتفاق استاندار محترم فارس از پیشرفت طرح فیبرنوری منازل و کسب و کارها در شهر صدرا هم بازدید کردم. طرح حدود 40 درصد پیشرفت داشته و منازل تعدادی از شهروندان عزیز هم متصل شده است. ان‌شاءالله با همکاری بسیار خوبی که مسئولین محلی و شهردار محترم دارند، تا پایان پاییز تمام شهر تحت پوشش قرار خواهد گرفت.»

در همین راستا، امیر لاجوردی جانشین وزیر ارتباطات در حوزه ارتباطات، در پاسخ به ویراست وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نوشته است: «هفته گذشته پیشرفت فیبر استان فارس را رصد کردیم. زیرساختی که اجرایش تا سال آینده تکمیل و تا ۴۰ سال دیگر استفاده خواهد شد.

افتتاح ۱۰۰ درصدی فیبرنوری شهر کازرون، بازدید از عملیات اجرای شهر صدرا، و در نهایت امضا تفاهم‌نامه اجرای فیبر در کلانشهر شیراز

حضرت آقا: این دولت فردا را قربانی امروز نکرد.»

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1540014

مهمترین اخبار ایران و جهان: