نیوز سیتی!
24 مهر 1402 - 10:59

انتقاد حسین سازور و خانه مداحان از خوشحالی برخی افراد نسبت به جنایات اسرائیل

حسین سازور مداح سرشناس کشورمان و همچنین خانه مداحان در بیانیه‌های جداگانه‌ای جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، حسین سازور مداح سرشناس کشورمان و همچنین خانه مداحان در بیانیه‌ای جداگانه‌ای جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

سازور: قوه قضائیه با سیاسیون و رسانه‌های طرفدار اسرائیل برخورد کند

در بیانیه حسین سازور آمده است: رژیم جعلی وکودک‌کشِ صهیونیستی که در واپسین سال‌های عمر خود قرارگرفته است، از حملات مجاهدانه نیروهای مقاومت، چنان به وحشت افتاده که غزه بی‌پناه را با هرآنچه در اختیار دارد، وحشیانه‌تر از همیشه، مورد تهاجم قرار داده است. پیکر بی‌جان زنان و مردان و کودکانِ مسلمان و بی‌پناه، از زیر ساختمان‌های ویران شده از بمباران‌های پی‌درپی، قلب هر انسانی را آتش می‌زند.

سران صهیونیست و جنایتکار آمریکا، این وحشی‌ترین خونخواران کره خاکی، باحمایت و تجهیز سگ هار منطقه از یک طرف و سران بی‌غیرت اکثر کشورهای عربی از طرف دیگر و نیز امپراطوری رسانه‌ای دنیا که دراختیار چپاولگران خبیث آن‌هاست،همه و همه بر مظلومان مسلمان فلسطینی، تاخته‌اند.

آن‌ها که تکلیفشان معلوم است، اما این درد را کجا ببریم که بعضی از سیاسیون و رسانه‌های کشور ما، با این دشمنان قسم خورده، هم آوا و هم جهت شده‌اند و جای جلاد و شهید را عوض کرده‌اند؟!

ازمسئولین امنیتی و قوه قضائیه، انتظار است که با این جریانِ همسو با وحشیان تاریخ که لکه ننگی در کشور عزیز و مقتدرِ ما هستند، برخورد جدی و شدید کند.

ملت عزیز و سرافراز ایران اسلامی: امروز یاری و پشتیبانی و بالاخص دعای خاضعانه به درگاه خداوند متعال، برای مجاهدان مسلمانی که قهرمانانه و مظلومانه با دشمن بشریت در حال نَبردند، تماماً درمنظر و چشم مبارک آقا و مولایمان، حضرت مهدی(عج) قرار دارد و از حضرتشان عاجزانه می‌خواهیم که با انفاس قدسیه و دعای خیر خود، پیروزی کامل لشکر اسلام بر صهیونیست جهانی و سلامتی و اقتدار رهبر عزیز و ملت سربلند ایران اسلامی را از خداوند قادر متعال مسئلت نمایند.

به امیدپیروزی نهائی اسلام برکفرجهانی
اللهم عجل لولیک الفرج والعافیهً والنصر

مداحان آماده نبرد با رژیم صهیونیستی هستند

خانه مداحان اهل بیت(ع) هم در بیانیه‌ای آورده است: هیچ انسان آزاده‌ای نیست که از جنایات هولناک فرزندان نامشروع استکبار جهانی در سرزمین‌های اشغالی آزرده خاطر نباشد و نسبت به این نسل‌کشی وحشتناک بی‌تفاوت بماند.

ما فرزندان امیر خیبرشکن اسلام و حیدر کرار در کسوت نوکری آل الله ضمن ابراز تنفر از جنایتکاران صهیونیست، ضمن اعلام همدردی با داغدیدگان و آسیب دیدگان این جنایات، آمادگی خود را در دفاع از مظلومان اعلام کرده و از مجامع بین‌المللی درخواست داریم تا این رژیم منحوس را تحت فشار قرار داده و به وظیفه ذاتی خود عمل کنند و یاد آور می‌شویم که پیروزی از آن مظلومین خواهد بود.

ضمناً آن تعداد اندک که از ضجه‌های مادران و بخون کشیده شدن کودکان خوشحالند را ملت شریف و قهرمان ایران نمی‌دانیم و اذعان می‌کنیم که ملت ایران سیل خروشانی هستند که در دفاع از حقوق ملت مظلوم فلسطین در سراسر ایران خروشیدند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1539514

مهمترین اخبار ایران و جهان: