نیوز سیتی!
03 آذر 1402 - 15:44

بسیج پیکره اصلی ملت ایران را تشکیل می‌دهد

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: بسیجیان در هر زمانی که نیاز به حضور باشد در صحنه حاضر هستند و پیکره اصلی ملت ایران را تشکیل می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سردار علی‌محمد اکبری ظهر امروز در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ ویژه شهدای مظلوم فلسطین، گفت: بسیجیان ما این روزها به دلیل اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به سرزمین فلسطین و شهادت تعداد زیادی از مردم حزن و اندوه دارند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در پنجم آذرماه سال ۱۳۵۸ یا به تعبیری یک ماه پس از تسخیر لانه جاسوسی بسیج به فرمان حضرت امام(ره) تشکیل شد و این شبکه بی‌نظیر به بزرگترین شبکه فرهنگی، اجتماعی و نظامی دنیا تبدیل شد.

وی بیان کرد: بسیجیان در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی حماسه آفریدند و همچنان که در روزهای اخیر در حمایت از مردم غزه و شهدای مقاومت با حضور در اجتماعات به پا خواستند و برای اعزام به سرزمین‌های اشغالی اعلام آمادگی کردند.

اکبری با اشاره به شعار امسال بسیج " بسیج، امید ملت ایران" افزود: بسیجیان هر زمان که نیاز به حضور باشد در صحنه حاضرند و پیکره اصلی ملت ایران را تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: بسیجیان در زمینه سازندگی و محرومیت‌زدایی در قالب گروه‌های جهادی جزو اولین کسانی هستند که در سخت‌ترین صحنه‌ها حاضر می‌شوند و به مردم خدمت می‌کنند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: امروز بسیجیان در عرصه دفاعی و امنیتی حرفی برای گفتن دارند و برای برقراری امنیت پایدار در قالب گردان‌ها و گشت‌های متعدد به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند.

کسب رتبه‌های برتر علم و فناوری در دنیا از برکات نخبگان بسیجی است

وی گفت: کسب رتبه‌های برتر علم و فناوری در دنیا از برکات نخبگان بسیجی است همچنین این بسیجیان در عرصه‌های مختلف تعلیم و تربیت با تشکیل حلقه‌های متعدد همواره برای رشد علم و دانش تلاش می‌کنند.

اکبری اضافه کرد: ما هرگز فراموش نمی‌کنیم در روزهای سخت اوج‌گیری بیماری کرونا کمتر کسی حاضر بود به بیماران خدمت کند اما بسیجیان عزیز ما در قالب قرارگاه سپهبد حاج قاسم سلیمانی حماسه آفریدند.

وی بیان کرد: همچنین بسیجیان ما با جمع‌آوری کمک‌های مومنانه و تهیه بسته‌های متعدد مستمر به نیازمندان کمک کردند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری افزود: در فتنه‌های سال گذشته که توسط معاندین ایجاد شد شاهد خدمت شبانه‌روزی و بی‌منت بسیجیان بودیم که باید صمیمانه از آن‌ها تشکر کرد.

امروز دنیا از بسیج ما الگو گرفته است

وی تصریح کرد: امروز دنیا از بسیج ما الگو گرفته است چنان‌که مردم غزه با الگو گرفتن از بسیجیان ما در جنگ هشت‌ساله دفاع مقدس به خودباوری و معنویت رسیدند و در مقابل تانک با رژیم صهیونیستی مبارزه می‌کنند.

اکبری گفت: ایجاد آتش‌بس موقتی پیروزی برای مردم غزه به شمار می‌آید چرا که صهیونیست‌ها اعلام کرده بودند تا از بین بردن حماس آتش‌بس نمی‌کنند اما نتوانستند به اهداف خود برسند و به زودی ما شاهد پیروزی مردم غزه خواهیم بود.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1583114

مهمترین اخبار ایران و جهان: