نیوز سیتی!
22 آبان 1402 - 12:19

استاندار کردستان از امام جمعه نگل در بیمارستان توحید عیادت کرد

در راستای تکریم روحانیون، پاسداشت و ارج نهادن به مقام شامخ علما و بزرگان دینی، استاندار کردستان از ماموستا ملامحمود مدرسی امام جمعه روستای نگل در بیمارستان توحید سنندج عیادت کرد.

به گزارش  خبرگزاری فارس از اسماعیل زارعی‌کوشا صبج امروز به همراه معاون سیاسی امنیتی و  فرماندار سنندج در راستای ارج نهادن به مقام شامخ روحانیت از ماموستا ملامحمود مدرسی، امام جمعه روستای نگل و مدرس حوزه علوم دینی، در بیمارستان توحید سنندج عیادت کردند.

استاندار کردستان با حضور در بیمارستان توحید سنندج در گفت‌وگو با تیم پزشکی معالج وی، در جریان آخرین وضعیت بیماری و روند درمان امام جمعه نگل قرار گرفت و بر تلاش بیشتر تیم پزشکی و مسوولان بیمارستان در جهت بهبودی وضعیت جسمانی ماموستا مدرسی تاکید کرد.

زارعی‌کوشا در این دیدار برای وی آرزوی بهبودی و شفای عاجل کرد و نسبت به پیگیری‌های لازم جهت تسریع در روند درمان و بهبود سلامتی وی دستوراتی صادر کرد.

در این دیدار، استاندار کردستان با اشاره به نقش ارزنده ماموستا مدرسی در اشاعه علوم دینی، گفت: تلاش‌های گسترده این عالم ربانی بر کسی از شهروندان کردستانی پوشیده نیست، تا جایی که کمتر کسی سراغ داریم که اسم این عالم دینی برجسته را نشنیده باشد.

زارعی‌کوشا با اشاره به خدمات ارزنده ماموستا مدرسی در حوزه علوم دینی و تعالی نظام اسلامی، اظهار کرد: وجود روحانیون بویژه علامه‌ای همچون ماموستا ملامحمود مدرس در این استان مایه مباهات اینجانب و مردم خداجو و مومن منطقه است و ما همواره نیازمند رهنمودها و ارشادات وی هستیم.

گفتنی است؛ ماموستا محمود مدرسی به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان توحید سنندج بستری است‌.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1570258

مهمترین اخبار ایران و جهان: