نیوز سیتی!
09 آبان 1402 - 15:25

دستاورد ۱۵ مدالی ورزشکاران البرز در رقابت‌های پاراآسیایی هانگژو

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان البرز از کسب ۱۵ مدال رنگارنگ توسط ملی پوشان البرزی در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو خبر داد.

حبیب مقصودی، معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به عملکرد درخشان نمایندگان استان البرز در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو، اظهار کرد: خوشبختانه ملی پوشان البرزی کاروان ایران موفق به کسب ۱۵ مدال رنگارنگ در این رقابت‌ها شدند.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان البرز در ادامه خاطر نشان کرد: مجموعا ۱۰ ورزشکار البرزی در این دوره از رقابت‌ها موفق به کسب ۱ مدال طلا، ۸ نقره و ۶ برنز در رشته‌های وزنه برداری، پرتاب دیسک، پرتاب وزنه، شنا، شطرنج، فوتبال و قایقرانی شدند.

این مقام مسؤول افزود: سارا عبدالملکی در قایقرانی (پارا کانو) مدال برنز این دوره از مسابقات را از آن خود کرد. همچنین امیر جعفری مدل نقره وزنه برداری، نیکو روزبهانی مدال برنز وزنه برداری، مهدی صیادی مدال نقره وزنه برداری، سید یوسف یوسفی مدال برنز وزنه برداری، الناز دارابیان مدال طلای پرتاب دیسک، ظفر ذاکر مدال نقره پرتاب وزنه و مدال نقره پرتاب دیسک، شاهین ایزدیار ۲ مدال نقره و ۳ برنز شنا، امیر کچیان مدال نقره شطرنج و حسین رجب پور؛ مدال نقره فوتبال پنج نفره نابینایان را از آن خود کردند. همچنین در این دوره از رقابت‌های پاراآسیایی، ۱۴ نفر از استان البرز در قالب بازیکن، سرمربی، مربی و داور کاروان ایران را همراهی کردند.

مقصودی افزود: با توجه به استعدادهای خوبی که در مناطق مختلف استان وجود دارد، باید جدی‌تر و عمیق‌تر برای رشد آن‌ها به منظور موفقیت‌های بهتر فکر کنیم. همچنین از آنجا که مدال طلا باعث اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی و طنین سرود کشورمان می‌شود و موفقیت ورزشکاران شادی در جامعه می‌آفریند، باید جدی‌تر به رشته‌های پر مدال نگاه کنیم.

وی در پایان گفت: با یک برنامه‌ریزی ضحیحی، از مدال آوران البرزی هانگژو تجلیل به عمل خواهد آمد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1556658

مهمترین اخبار ایران و جهان: