نیوز سیتی!
06 آبان 1402 - 21:25

اوزونیدیس: می‌توانستیم 10 گل بزنیم ولی بیشتر از 5 بازی گذشته اشتباه کردیم

سرمربی تیم فوتبال گل گهر به انتقاد از اشتباهات بازیکنان این تیم پرداخت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مارینوس اوزونیدیس در نشست خبری پس از تساوی پرگل مقابل هوادار تهران، اظهار داشت: واقعا یک بازی عجیب بود. از طرفی می‌توانستیم 10 گل بزنیم ولی کل اشتباهاتی که در 5 بازی گذشته انجام ندادیم. طبیعی است وقتی در خانه 3 گل بزنید و برنده نشوید یعنی اشتباهاتی داشته‌اید.

وی افزود: در نیمه اول فوق العاده کار کردیم و شانس‌های خیلی زیادی داشتیم ولی با نتیجه یک-یک به رختکن رفتیم. فقط یک اشتباه فردی باعث شد گل بخوریم و حریف شانسی نداشت ولی این اتفاقات در فوتبال طبیعی است. در نیمه دوم هرلحظه شانس گل داشتیم. وقتی گل می‌زدیم این احساس وجود داشت که بعد از 5 یا 10 دقیقه گل می‌خوریم. این نشان می‌دهد اشتباهاتی داشته‌ایم. باید در این مورد با بازیکنان صحبت کنم.

سرمربی گل گهر تصریح کرد: وقتی 3 بر 2 جلو افتادیم، با تغییراتم خواستم فشردگی تیم را مخصوصا در لایه‌های دفاعی بیشتر کنم ولی از همان جا هم گل خوردیم. درس خیلی خوبی برای ما بود. باید یاد بگیریم که به چه چیزهایی برای کنترل بازی احتیاج داریم. فرم تیم وقتی صاحب توپ هستیم خیلی خوب است ولی وقتی توپ نداریم، احتیاج به کار و تمرکز بیشتر داریم. مطمئنم تیم خوبی ساخته می‌شود و بازی خوبی ارائه می‌دهد. طبیعتا با کار بیشتر و جلوگیری از اشتباهات می‌توانیم نتایج بهتری بگیریم.

اوزونیدیس گفت: تجربه من می‌گوید در فوتبال چنین روزهایی پیدا می‌شود. وقتی می‌بینید در نیمه اول شانس‌های زیادی را از دست می‌دهید و روی یک اتفاق گل می‌خورید، روز روز شما نیست. بازیکنان به خاطر نتیجه خیلی ناراحت بودند. باید از فردا فراموش کنند و روی بازی آینده تمرکز کنند.

ادامه دارد...

منبع: فارس
شناسه خبر: 1553514

مهمترین اخبار ایران و جهان: