نیوز سیتی!
20 آذر 1402 - 10:12

بازدید سرزده دوباره پستی وگلایه های مردم

معاون وزیر ارتباطات، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست در بازدید از پست هرمزگان بر استقرار دفاتر پستی در پایانه‌های مسافری تاکید کرد. این بازدید سر زده در حالی است که مردم از شیوه توزیع مرسوله های پستی در هرمزگان رضایت ندارند و زمان تحویل مرسوله ها نیز منطقی نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمود لیائی مدیرعامل شرکت پست صبح روز شانزدهم آذر ماه ۱۴۰۲ باز هم به صورت سرزده  از اداره کل پست استان هرمزگان بازدید کرد.

او سال پیش نیز برای معرفی مدیرکل جدید پست به صورت سرزده به پست هرمزگان سفر کرده بود.

لیائی با حضور در نشست شورای اداری استان ضمن تاکید بر استقرار دفاتر پستی در پایانه‌های مسافری، گفت: «با استقرار دفاتر پست در این مراکز که مبدا حمل و نقل کالاها است، ارائه خدمات به مردم با سهولت بیشتری انجام خواهد شد.»

مدیر عامل شرکت ملی پست با اشاره به تلاش های صورت گرفته در ارتقای وضعیت معیشتی همکاران، افزود: «در راستای مساعدت به موزعین مقرر شده در پرداخت اقساط موتورسیکلت ها به این قشر کمک کنیم.» معاون وزیر ارتباطات ادامه داد: «ما در سال های اخیر با توسعه زیرساخت‌ها و همسویی با فناوری‌های روز، شرایط مناسبی برای رونق کسب و کارها به ویژه کسب و کارهای فعال در فضای مجازی فراهم آورده ایم.»

و‌ی با اشاره به نقش حاکمیتی پست و خدمات رسانی در اقصی نقاط کشور به خصوص مناطق کمتر توسعه یافته، تصریح کرد: «با همکاری و اشتراک گذاری امکانات و سرمایه‌های شرکت ملی پست با فعالان بخش‌های غیردولتی، سکوی تجارت الکترونیک را ایجاد و گام های مهمی به عنوان یکی از ارکان مهم در اقتصاد دیجیتال برداشته‌ایم.»

لیائی با اشاره به نیاز همگانی به خدمات پستی به عنوان یکی از الزامات شهرنشینی بر نقش پست در کاهش آلودگی های زیست محیطی و کاهش ترافیک شهری تاکید کرد.

وی ادامه داد: «شرکت ملی پست این شعار را سرلوحه کار خود قرار داده که به جای مراجعه مردم به واحدهای پستی برای دریافت خدمات، پست به محل زندگی و کار مردم مراجعه نماید که تحقق این شعار سبب کاهش هزینه‌های تردد و کاهش هزینه‌های حمل و نقل خواهد شد.»

لیائی افزود: « شرکت ملی پست در صدد است با گسترش ناوگان لجستیک نسبت به کاهش هزینه حمل و نقل و به تبع آن کاهش هزینه تمام شده کالا اقدام کند.»

مدیرعامل شرکت ملی پست اضافه کرد: «این شرکت در تلاش است با اجرای چند طرح مهم از جمله طرح ملی روستا بازار، جهت رشد اقتصادی کشور و نیز افزایش خدمات دهی نوین به مردم گام بردارد.» رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست با تاکید بر جایگزینی توزیع هوشمند به جای توزیع سنتی مرسولات گفت: «با نصب صندوقهای پستی در مکانهای خاص، عملیات توزیع را هوشمندانه انجام می دهیم.»

محمود لیائی در ادامه از اداره تجزیه و مبادلات پست هرمزگان بازدید و ضمن نظارت بر نحوه انجام فرایندهای پستی با کارکنان اجرایی دیدار و گفتگو کرد. وی همچنین طی دیداری صمیمانه در نمازخانه اداره کل پست استان هرمزگان با همکاران و موزعین پست، در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت.

انتظارات مردم

این سفرهای سرزده مدیرعامل شرکت پست در حالی است که مردم در مناطق مختلف هرمزگان گلایه های زیادی درباره دیر رسیدن محموله هایشان مطرح می کنند و علت آن نیز عمدتا کمبود نیرو در پست هرمزگان عنوان شده است. با این حال مردم خدمات مطلوب را می طلبند و انتظار دارند تا نظم و سرعت بیشتری در پست هرمزگان با توجه به افزایش شمار فعالیت های پستی مردم و دوری این استان از مرکز و اتکای مردم به پست برای تحویل و نقل و انتقال کالاها و اسناد و ... ایجاد شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1600814

مهمترین اخبار ایران و جهان: