نیوز سیتی!
24 آذر 1402 - 16:34

حضرت زهرا(س) چراغ هدایت و راهنمای دنیا و آخرت است

امام جمعه اراک با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: حضرت زهرا(س) چراغ هدایت و راهنمای دنیا و آخرت است و گنجینه بزرگی برای بشریت است که تا قیامت مایه افتخار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه اراک اظهار کرد: امروز مسئله مهم در جهان دفاع از فلسطین است، جنایت صهیونیست‌ها در فلسطین با حمایت آمریکا صورت می گیرد و نباید کشورها اسلامی در برابر این جنایت ها سکوت کنند.

وی با بیان اینکه با وجود اسرائیل دنیای اسلام روی آرامش نخواهد دید، بیان کرد: وتو نمونه بارز ظلم استکبار در برابر 8 میلیارد مردم کره زمین است و نمونه مشخصه بارز آن اسرائیل و آمریکا است که ظلم خود و کشتار مردم با ابزار وتو را ادامه می‌دهند.

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره از فلسطین در برابر صهیونسیت‌ها حمایت کرده و این حمایت را تا نابودی اسرائیل ادامه خواهد داد، افزود:  پیروزی قطعی از آن حق است و بدون شک فلسطین جبهه بارز حق است.

دری نجف‌آبادی در ادامه با اشاره به تشییع پیکر شهدا در روز یک شنبه گفت: شرکت در آیین تشییع شهدا تجدید عهد و پیمان با آرمان های بلند شهداست، شهدا برای امنیت این آب و خاک جان خود را از دست دادند و باید قدردان شهدا باشیم.

وی همچنین ضمن تسلیت ایام شهادت  حضرت فاطمه زهرا(س) تاکید کرد: حضرت زهرا(س) چراغ هدایت و راهنمای دنیا و آخرت است و گنجینه بزرگی برای بشریت است که تا قیامت مایه افتخار است.

امام جمعه اراک در ادامه با تاکید بر اهمیت  جمعیت اظهار کرد: جمعیت کلیدی‌ترین مسئله است و غفلت از آن بزرگترین آسیب را در جامعه به همراه دارد که باید با راهکارهای تشویقی به ترغیب خانواده هابه فرزندآوری روی آورد.

دری نجف آبادی تصریح کرد: شعار فرزند کمتر زندگی بهتر اشتباه ترین شعار است.

 انتهای پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1605658

مهمترین اخبار ایران و جهان: